Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 

Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.

Każdy odbiorca ma prawo do zmiany grupy taryfowej w zakresie ilości rozliczeniowych stref czasowych (strefa czasowa to zakres godzin, w których obowiązuje określona cena energii). Zmiana taka jest możliwa np. w przypadku chęci skorzystania z rozliczenia wielostrefowego (np. zmiana taryfy jednostrefowej na dwustrefową), gdy rezygnujemy z takiego rozliczenia (zmiana powrotna), a także w przypadku zakończenia budowy domu (z grupy taryfowej C na G). Grupę taryfową należy obowiązkowo zmienić w przypadku zmiany przeznaczenia lokalu lub części budynku z funkcji mieszkalnej na gospodarczą, lub odwrotnie. Zmiana grupy taryfowej może się odbywać nie częściej niż raz na 12 miesięcy. Więcej szczegółów znaleźć można w „Taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej PGE Dystrybucja S.A."

gkpge_site