Uwaga na fałszywe e-maile wzywające do zapłaty!

Uwaga na fałszywe e-maile wzywające do zapłaty!

Docierają do nas sygnały od osób, które otrzymują fałszywe wiadomości e-mail, przesyłane z adresu biuro@pge.pl lub zaleglosci@pge.pl i wzywające do uregulowania zaległych należności. 

Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.

Twoja PGE eFaktura jest stale dostępna po zalogowaniu się w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK www.ebok.gkpge.pl – nie musisz przechowywać stosu dokumentów i pamiętać, gdzie są: w każdej chwili możesz sprawdzić fakturę z przeszłości

gkpge_site