Uwaga na fałszywe e-maile wzywające do zapłaty!

Docierają do nas sygnały od osób, które otrzymują fałszywe wiadomości e-mail, przesyłane z adresów pge@rozliczenia.pl lub pge@rachunki.pl i wzywające do uregulowania zaległych należności. 
Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i nieotwieranie załączonych do wiadomości dokumentów oraz niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.

Wystarczy podpisać z PGE Obrot SA Umowę Sprzedaży Energii Elektrycznej oraz udzielić pisemnego pełnomocnictwa do reprezentowania w procesie zmiany sprzedawcy. Wszelkie formalności związane ze zmianą sprzedawcy energii zostaną zrealizowane przez PGE Obrót SA. W ramach pełnomocnictwa zostanie rozwiązana dotychczasowa Umowę na sprzedaż i dostarczanie energii oraz nastąpi zawarcie Umowy z lokalnym operatorem Systemu Dystrybucyjnego na dostarczanie energii do gospodarstwa domowego lub firmy.

gkpge_site