Uwaga na fałszywe e-maile

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości e-mail, wzywające do zapłaty określonej kwoty. Prosimy zachować szczególną ostrożność i nie klikać w przesłany w wiadomości link.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.

Licznik przedpłatowy, zamontowany na terenie PGE Dystrybucja SA, na ten moment, może być doładowany tylko pre-paid’em zakupionym w PGE Obrót. W tym celu należy skontaktować się z PGE Contact Center 422 222 222, doładować licznik poprzez elektroniczne Biuro Obsługi Klienta PGE eBOK www.ebok.gkpge.pl lub odwiedzić stacjonarne Biura Obsługi Klienta. Klienci spoza obszaru PGE Dystrybucja SA, nie mogą, na ten moment, skorzystać z doładowań zakupionych w PGE Obrót SA.

gkpge_site