Uwaga na fałszywe e-maile wzywające do zapłaty!

Uwaga na fałszywe e-maile wzywające do zapłaty!

Docierają do nas sygnały od osób, które otrzymują fałszywe wiadomości e-mail, przesyłane z adresu biuro@pge.pl lub zaleglosci@pge.pl i wzywające do uregulowania zaległych należności. 

Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.

Licznik przedpłatowy, zamontowany na terenie PGE Dystrybucja SA, na ten moment, może być doładowany tylko pre-paid’em zakupionym w PGE Obrót. W tym celu należy skontaktować się z PGE Contact Center 422 222 222, doładować licznik poprzez elektroniczne Biuro Obsługi Klienta PGE eBOK www.ebok.gkpge.pl lub odwiedzić stacjonarne Biura Obsługi Klienta. Klienci spoza obszaru PGE Dystrybucja SA, nie mogą, na ten moment, skorzystać z doładowań zakupionych w PGE Obrót SA.

gkpge_site