Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 

Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.

Jeśli chcesz się z nami skontaktować w sprawach związanychz zakupem energii elektrycznej:

  • ofert i produktów dla nowych i obecnych klientów,
  • umowy – zawarciem nowej lub jej przedłużeniem,
  • obsługi klienta itp.

zadzwoń:

PGE Contact Center 422 222 222

Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 19.00

lub napisz:

serwis@gkpge.pl

 

w sprawie zakupu energii do liczników przedpłatowych:

Formularz do zakupu energii do liczników przedpłatowych

PGE Contact Center 422 222 123

 

W sprawach korporacyjnych:

PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
ul. Mysia 2, 00-496 Warszawa

kontakt@gkpge.pl

Osoby zainteresowane ofertami pracy w PGE zapraszamy do serwisu Kariery.

 

 

W sprawach związanych z Ochroną Danych Osobowych w PGE S.A.

należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w PGE S.A. pod adresem: iod.pgesa@gkpge.pl 

 

W sprawach związanych z Ochroną Danych Osobowych w PGE Obrót S.A. (w szczególności sprawy klienckie)

należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w PGE Obrót S.A. pod adresem: iod-pgeobrotsa@gkpge.pl

gkpge_site