Uwaga na fałszywe e-maile wzywające do zapłaty!

Uwaga na fałszywe e-maile wzywające do zapłaty!

Docierają do nas sygnały od osób, które otrzymują fałszywe wiadomości e-mail, przesyłane z adresu biuro@pge.pl lub zaleglosci@pge.pl i wzywające do uregulowania zaległych należności. 

Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.

 

 

Aktywowanie usługi PGE eFaktura jest naprawdę proste - możesz to zrobić w wybrany przez siebie sposób:

  • Założyć konto w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK https://ebok.gkpge.pl/ i uruchomić usługę wyrażając zgodę w zakładce Ustawienia -> Moje zgody
  • Uruchomić usługę PGE eFaktura  na stronie www.bm.pl/e-faktura/pge
  • Zeskanować uzupełniony Formularz wyrażenia/odwołania*zgody na wystawienie i udostępnienie usługi PGE eFaktura, a następnie przesłać go na adres e-mail: serwis@gkpge.pl. W razie pytań prosimy o kontakt z PGE Contact Center (+48) 422 222 222
  • Przesłać wypełniony Formularz  wyrażenia/odwołania*zgody na wystawianie i udostępnianie usługi PGE eFaktura na adres: PGE Obrót S.A., ul. 8 Marca 6, 35-959 Rzeszów
  • Złożyć wypełniony Formularz wyrażenia/odwołania*zgody na wystawianie i udostępnianie usługi PGE eFaktura w dowolnym Biurze Obsługi Klienta PGE Obrót S.A. http://www.gkpge.pl/oferta/strefa-klienta
gkpge_site