PGE oferuje usługę, dzięki której przedsiębiorcy mogą znacząco obniżyć wysokość płaconych rachunków za prąd. Jest to możliwe za sprawą aplikacji służącej do monitorowania i zarządzania energią elektryczną.

Dzięki nowemu produktowi PGE Obrót i Exatel, spółek z Grupy Kapitałowej PGE, klienci biznesowi z dowolnego miejsca na świecie mogą analizować poziom zużycia energii nawet w kilku swoich zakładach jednocześnie. To pierwszy krok do optymalizacji poboru prądu, a tym samym obniżenia wysokości płaconych rachunków co najmniej o 10 proc.

System składa się z inteligentnych liczników i czujników, które regularnie pozyskują szczegółowe dane pomiarowe. Zebrane informacje są przekazywane w czasie rzeczywistym do centralnej bazy danych. Aplikacja zarządzająca analizuje pozyskane parametry i generuje szczegółowe raporty.

Korzyści dla Klienta

  • Optymalizacja kosztów
  • Dostęp do systemu z dowolnego miejsca na świecie
  • Analiza poziomu zużycia energii 24 godziny na dobę
  • Generowania raportów (Excel czy Access)
  • Powiadomienia e-mail i sms o awariach systemu zasalania

 

METEUS to kompleksowe rozwiązanie dla obecnych i nowych klientów PGE, rozliczanych głównie w grupach taryfowych C2x i Bxx, posiadających kilka lub kilkanaście punktów pomiarowych. System jest dedykowany przede wszystkim budynkom użyteczności publicznej, galeriom handlowym, zakładom przemysłowym, a także budynkom biurowym i obiektom magazynowo-logistycznym.

Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą monitorowania zużycia energii za pomocą aplikacji METEUS, prosimy o kontakt:

meteus@gkpge.pl