Uwaga na fałszywe e-maile wzywające do zapłaty!

Uwaga na fałszywe e-maile wzywające do zapłaty!

Docierają do nas sygnały od osób, które otrzymują fałszywe wiadomości e-mail, przesyłane z adresu biuro@pge.pl lub zaleglosci@pge.pl i wzywające do uregulowania zaległych należności. 

Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.

Podpisz z nami umowę, a załatwimy wszystko za Ciebie.

Wystarczy, że podpiszesz z nami Umowę Sprzedaży Energii Elektrycznej oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w procesie zmiany sprzedawcy.

Pozostałe kroki wykonamy za Ciebie, oszczędzając Twój czas i zaangażowanie.

Jak wygląda procedura zmiany sprzedawcy energii?

gkpge_site