Aktywowanie usługi PGE eFaktura jest naprawdę proste - możesz to zrobić w wybrany przez siebie sposób:

  • Założyć konto w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK www.ebok.gkpge.pl i uruchomić usługę wyrażając zgodę w zakładce Ustawienia -> Moje zgody
  • Uruchomić usługę PGE eFaktura  na stronie www.bm.pl/e-faktura/pge
  • Zeskanować uzupełniony Formularz wyrażenia/odwołania*zgody na wystawienie i udostępnienie usługi PGE eFaktura, a następnie przesłać go na adres e-mail: serwis@gkpge.pl. W razie pytań prosimy o kontakt z PGE Contact Center (+48) 422 222 222
  • Przesłać wypełniony Formularz  wyrażenia/odwołania*zgody na wystawianie i udostępnianie usługi PGE eFaktura na adres: PGE Obrót S.A., ul. 8 Marca 6, 35-959 Rzeszów
  • Złożyć wypełniony Formularz wyrażenia/odwołania*zgody na wystawianie i udostępnianie usługi PGE eFaktura w dowolnym Biurze Obsługi Klienta PGE Obrót S.A. http://www.gkpge.pl/oferta/strefa-klienta