Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 

Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.

 

 

Aktywowanie usługi PGE eFaktura jest naprawdę proste - możesz to zrobić w wybrany przez siebie sposób:

  • Założyć konto w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK https://ebok.gkpge.pl/ i uruchomić usługę wyrażając zgodę w zakładce Ustawienia -> Moje zgody
  • Uruchomić usługę PGE eFaktura  na stronie www.bm.pl/e-faktura/pge
  • Zeskanować uzupełniony Formularz wyrażenia/odwołania*zgody na wystawienie i udostępnienie usługi PGE eFaktura, a następnie przesłać go na adres e-mail: serwis@gkpge.pl. W razie pytań prosimy o kontakt z PGE Contact Center (+48) 422 222 222
  • Przesłać wypełniony Formularz  wyrażenia/odwołania*zgody na wystawianie i udostępnianie usługi PGE eFaktura na adres: PGE Obrót S.A., ul. 8 Marca 6, 35-959 Rzeszów
  • Złożyć wypełniony Formularz wyrażenia/odwołania*zgody na wystawianie i udostępnianie usługi PGE eFaktura w dowolnym Biurze Obsługi Klienta PGE Obrót S.A. http://www.gkpge.pl/oferta/strefa-klienta
gkpge_site