Uwaga na fałszywe faktury!

Docierają do nas sygnały od Klientów, że otrzymują oni fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna, wzywające do uregulowania zaległych należności. 

Prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności i niewpłacanie pieniędzy na konto przekazywane w fałszywej korespondencji, a w przypadku jakichkolwiek wątpliwości o kontakt z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.

Z takiej propozycji mogą skorzystać Klienci indywidualni PGE Obrót będący konsumentami z rynku historycznego (na obszarze PGE Dystrybucja S.A.), którzy przyjmą ofertę w czasie jej obowiązywania, będą rozliczani w taryfie G12as oraz w taryfie G12as PGE Dystrybucja i nie korzystają z liczników przedpłatowych (szczegółowa kwalifikacja w Regulaminach).

Dzięki wprowadzeniu preferencyjnych stawek zawartych w strefie nocnej w grupie taryfowej G12as, dla ilości energii „ponad zużycie z okresu poprzedniego”, cena sprzedaży jest o 50% niższa niż w strefie dziennej. Dodatkowo, zastosowanie dedykowanych rozwiązań w zakresie wykorzystania właściwej technologii grzewczej wpłynie na realne oszczędności naszych Klientów. To jeden z elementów szeroko zakrojonego programu walki o czyste powietrze.

Aby skorzystać z Oferty, przyjdź już dziś do jednego z oddziałów stacjonarnych PGE Obrót S.A. lub skontaktuj się z nami telefonicznie za pośrednictwem PGE Contact Center (422 222 222) albo poprzez  e-mail.

gkpge_site