Samodzielny Specjalista ds. Administracyjno - Prawnych Spółka: PGE Centrum Sp. z o.o. Nr ref: GKPGE/PGECEN/1/2018 Miejsce pracy: Warszawa

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Opracowanie, zgodnie z potrzebami raportów w tym: rocznych sprawozdań z działalności Zarządu, kwartalnych informacji o spółce oraz bieżących raportów dla PGE
  • Prowadzenia rejestru korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
  • Zarządzanie procesem udzielania pełnomocnictw wraz z prowadzeniem rejestru udzielonych, pełnomocnictw oraz opracowywaniem projektów pełnomocnictw
  • Zarządzanie bankiem umów spółki oraz innych dokumentów spółki
  • Wsparcie przy organizacji i koordynacji posiedzeń Zarządu i RN
  • Monitorowanie i przygotowywanie raportów o stanie realizacji uchwał i zaleceń Zarządu
  • Przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych
  • Aktualizacja oraz opiniowanie dokumentów wewnętrznych spółki
  • Opracowywanie materiałów analitycznych, zestawień, raportów dotyczących obsługi władz spółki
  • Współpraca z departamentami PGE w zakresie powierzonych zadań

Profil Idealnego Kandydata:

  • Wykształcenie wyższe prawnicze
  • Co najmniej 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach zbliżonych zakresem obowiązków,w dużych organizacjach o strukturze rozproszonej
  • Praktyczna znajomość aspektów z zakresu funkcjonowania spółki giełdowej, prawa administracyjnego, prawa cywilnego i kodeksu spółek handlowych
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Zdolność do działania pod presją czasu i zmian
  • Wysoka kultura osobista
  • Dokładność i skrupulatność w działaniu
  • Umiejętność identyfikacji, analizowania i kojarzenia powiązanych ze sobą zdarzeń
  • Wysoka komunikatywność i precyzja w mowie i piśmie
  • Umiejętność analitycznego myślenia i syntezy wniosków

Ze swojej strony oferujemy:

  • Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dodatkowe benefity pracownicze
  • Możliwość rozwoju zawodowego