Referent ds. obsługi klienta Spółka: PGE Dystrybucja - O. Białystok Nr ref: PGED/OB/19/20 Miejsce pracy: Białystok

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m. in.:

  • obsługa klientów w zakresie zawierania i realizacji umów dotyczących usług dystrybucji energii elektrycznej oraz nadzór nad ich realizacją,
  • obsługa sprzedawców oraz podmiotów odpowiedzialnych za bilansowanie handlowe w zakresie realizacji zawartych umów generalnych na świadczenie usług dystrybucji oraz umów POB,
  • prowadzenie postępowań przetargowych dotyczących zamówień na usługę dystrybucji przez podmioty zewnętrzne,
  • obsługa i kontrola umów w zakresie prosumentów/wytwórców,
  • sporządzanie raportów i analiz na podstawie danych z systemu, konstruowanie wniosków oraz przygotowanie działań naprawczych, w przypadku odnalezienia błędów.

Profil kandydata:

  • wykształcenie wyższe, mile widziane elektryczne bądź pokrewne,
  • biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • kompetencje w zakresie organizacji i planowania w tym analizy danych, orientacji na jakość wykonywanych zadań, umiejętności podejmowania decyzji.

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • pracę w renomowanej firmie,
  • ambitne wyzwania,
  • atrakcyjne warunki umowy.

CV prosimy przesyłać do dnia 21.02.2020r.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PGE Dystrybucja S.A. (adres: ul. Garbarska 21A; 20‑340 Lublin). Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania przez nas Pani/Pana danych osobowych w procesie rekrutacji jest dostępna na stronie https://pgedystrybucja.pl/polityka-prywatnosci/dane-osobowe/klauzula-informacyjna-dla-kandydata-do-pracy.

gkpge_kariera_site