Referent ds. Bezpośredniej Obsługi Klienta Spółka: PGE Synergia Sp. z o.o. Nr ref: PGESYNERGIA/2/2018 Miejsce pracy: Kraków

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Obsługa telefoniczna klientów
  • Wsparcie dla procesu zmiany sprzedawcy energii elektrycznej
  • Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Wprowadzanie danych z umów / aneksów / porozumień do systemów informatycznych
  • Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zachowania ciągłości procesów
  • Przygotowywanie raportów dotyczących bieżącej pracy

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Doświadczenie w call center lub w obsłudze klienta
  • Dobra znajomość obsługi programów z pakietu MS Office
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Wysoka kultura osobista
  • Samodzielność i systematyczność
  • Dokładność w realizowanych zadaniach
  • Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów
  • Znajomość funkcjonowania rynku energii będzie mile widziana

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Pracę w przedsiębiorstwie o stabilnej pozycji na rynku energetycznym
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego
  • Udział w szkoleniach branżowych