Archiwista Spółka: PGE Energia Odnawialna S.A. Nr ref: GKPGE/EO/BA/01/2018 Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • Prowadzenie archiwum zakładowego w Spółce, w tym archiwum zewnętrznego
  • Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie zarządzania dokumentacją, przygotowania dokumentów do przekazania do archiwum zakładowego lub zewnętrznego
  • Zabezpieczanie, przechowywanie i prowadzenie ewidencji przejętej z komórek organizacyjnych dokumentacji
  • Przekazywanie dokumentacji do archiwum zewnętrznego
  • Inicjowanie brakowania dokumentacji, udział w jej komisyjnym brakowaniu i przekazanie wybrakowanej dokumentacji do zniszczenia
  • Prowadzenie, rozliczanie i monitorowanie realizacji umowy na archiwizowanie i przechowywanie dokumentów oraz faktur, ścisła współpraca z firmami świadczącymi usługi w tym zakresie
  • Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i archiwum zewnętrznego
  • Inicjowanie i współuczestniczenie w opracowywaniu/aktualizacji normatywów kancelaryjno-archiwalnych Spółki
  • Współpraca z Oddziałami Spółki oraz z innymi jednostkami GK PGE w zakresie archiwizowania dokumentów

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe (archiwistyka, zarządzanie dokumentacją lub ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny II stopnia)
  • Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku archiwisty prowadzącego archiwum zakładowe
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność, skrupulatność i rzetelność
  • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office (mile widziana znajomość SAP)

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Stałe miejsce świadczenia pracy
  • Wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i zaangażowania oraz pakiet benefitów
  • Przyjazną atmosferę w pracy