Specjalista ds. Zarządzania Usługami ICT Spółka: PGE Systemy S.A. Nr ref: GKPGE/SYS/63/2017 Miejsce pracy: Warszawa/Rzeszów

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Udział w procesach zarządzania utrzymaniem usług świadczonych przez Spółkę (w szczególności w procesie zarządzania umowami z dostawcami usług IT w GK PGE oraz procesie organizacji planowych prac serwisowych)
  • Udział w tworzeniu wewnętrznych regulacji Spółki dotyczących procesów wdrożeniowych i utrzymaniowych
  • Zarządzanie dokumentacją komórki w środowisku SharePoint
  • Przygotowywanie materiałów informacyjnych (prezentacje przedsięwzięć i projektów)

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane informatyczne, związane zarządzaniem IT
  • Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Biegła obsługa programów z pakietu MS Office
  • Znajomość MS SharePoint, ITIL i HP SM
  • Znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem wydaniami, zarządzaniem konfiguracją w bazie CMDB
  • Znajomość zasad zarządzania projektami będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
  • Szeroko rozwinięte umiejętności analityczne
  • Umiejętność łączenia znajomości zagadnień technicznych z umiejętnościami organizacyjnymi
  • Otwartość w redagowaniu opinii i ocen, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji oraz kreatywność w rozwiązywaniu problemów

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzanie wiedzy
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych