Specjalista – Service Level Manager Spółka: PGE Systemy S.A. Nr ref: GKPGE/SYS/55/2017 Miejsce pracy: Warszawa

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Opracowanie parametrów jakościowych usług
  • Monitorowanie i analizowanie parametrów jakościowych usług
  • Udział w procesie projektowym oraz realizacja funkcji SLM
  • Cykliczne przeprowadzanie przeglądów jakościowych usług
  • Opracowanie raportów jakościowych usług
  • Opracowanie rekomendacji poprawy jakości usług
  • Opracowywania, analizowanie i doskonalenie procesów zarządzania usługami
  • Analizowanie, opiniowanie i negocjacje umów SLA w zakresie parametrów jakościowych
  • Opracowywanie i publikacja raportów z wykonania umów SLA do klienta.
  • Obsługa klientów w zakresie wykonania Umów SLA
  • Realizacja funkcji eskalacyjnej dla problemów zgłaszanych przez klientów związanych z wykonaniem Umów SLA 

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub technicznym
  • Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze IT w obszarze związanym z zarządzaniem jakością usług IT lub zarządzaniem procesami
  • Umiejętność dekompozycji i opisywania usług informatycznych
  • Znajomość ITIL
  • Podstawowa wiedza z obszaru statystyki opisowej, umiejętności analityczne
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość systemów klasy ITSM
  • Średniozaawansowana znajomość języka angielskiego (poziom B1/B2)
  • Umiejętność wyznaczania priorytetów i doskonała organizacja czasu pracy
  • Komunikatywność, sumienność, dokładność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu 

Dodatkowymi atutami będą:

  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami IT
  • Znajomość SQL
  • Znajomość systemów monitorowania usług

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzanie wiedzy
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych