Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie między innymi:

  • Opracowanie planów oględzin, przeglądów, remontów badań i pomiarów, urządzeń SN, nN oraz stacji transformatorowych,
  • Dokonywanie oceny stanu technicznego obiektów i urządzeń elektroenergetycznych,
  • Analizowanie oględzin obiektów oraz przygotowywanie odpowiednich wniosków i przekazywanie do realizacji służbom eksploatacyjnym,
  • Rozliczanie wykonania planu eksploatacyjnego,
  • Prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji eksploatacyjnej linii nN, SN, WN oraz stacji SN/nN,
  • Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości w zakresie wykonywanych zadań,
  • Budowanie bazy danych i użytkowanie systemów informatycznych wspierających działalność Rejonu Energetycznego,
  • Prowadzenie korespondencji z kontrahentami oraz firmami realizującymi zadania inwestycyjne, modernizacyjne i eksploatacyjne,
  • Prowadzenie korespondencji z urzędami administracji publicznej i samorządowej.

Profil kandydata:

  • Wykształcenie wyższe techniczne o kierunku elektrycznym,
  • Znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego oraz prawa energetycznego,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, MS Word, MS Excel, MS Access mile widziana umiejętność kosztorysowania programem Norma Pro oraz znajomość AutoCAD na poziomie użytkowym,
  • Duża samodzielność w wykonywaniu zadań i samodyscyplina,
  • Łatwość komunikowania się i umiejętność współpracy w zespole,
  • Dyspozycyjność,
  • Prawo jazdy kat. B bez przeciwwskazań medycznych do prowadzenia samochodu służbowego.

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Szansę rozwoju zawodowego.

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie między innymi:

  • Obsługa i eksploatacja elektroenergetycznych linii napowietrznych i kablowych  SN-15kV,
  • Obsługa i eksploatacja elektroenergetycznych linii napowietrznych i kablowych nN-0,4kV,
  • Obsługa i eksploatacja napowietrznych i wnętrzowych stacji transformatorowych 15/0,4kV,
  • Obsługa i eksploatacja układów pomiarowych energii elektrycznej SN i nN,
  • Naprawa uszkodzeń urządzeń elektroenergetycznych lub zabezpieczenie miejsca uszkodzeń,
  • Praca na wysokości.

Profil kandydata:

  • Wykształcenie: minimum średnie techniczne o kierunku elektroenergetyka lub pokrewnym,
  • Prawo jazdy kategorii B, mile widziane C+E,
  • Dobry stan zdrowia, brak przeciwwskazań do pracy na wysokości (powyżej 3 m),
  • Praca w trybie III zmianowym w/g harmonogramu,
  • Uprawnienia kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych bez ograniczenia napięcia.

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Szansę rozwoju zawodowego.

 

Poszukujemy osób z wysoką kulturą osobistą, które nie boją się wyzwań, są odpowiedzialne,asertywne, potrafią planować i organizować pracę, posiadają umiejętność efektywnej komunikacji oraz dużą motywację do osiągania wysokich wyników

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Budowanie i aktualizacja obrazu komputerowego stanowiska pracy w domenie
  • Zarządzanie konfiguracją stacji roboczych poprzez narzędzie SCCM i polityki domenowe
  • Współpraca z zespołami ds. bezpieczeństwa informatycznego w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych na stacjach komputerowych
  • Współpraca w ramach projektów związanych z podnoszeniem standardu i unifikacją komputerowych stanowisk pracy
  • Zapewnienie aktualności systemów operacyjnych i oprogramowania na stacjach roboczych

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe informatyczne/techniczne/pokrewne lub równoważne doświadczenie
  • Wiedza z zakresu administracji systemami serwerowymi (MS, SCCM, WDS, MDT, WSUS, DML, Terminal Serwer, AD) i klienckimi Microsoft Windows w stopniu umożliwiającym zdalne zarządzanie, diagnozowanie przyczyn awarii, instalacji OS, konfigurację oraz instalację aplikacji na stacjach roboczych
  • Doświadczenie w zarządzaniu i aktualizacji aplikacji MSI / AppV
  • Znajomość komputerów desktop Windows 7/64-bit i Windows 10/64-bit
  • Znajomość Windows 7 i Windows 10/64-bit, Active Directory i GPO
  • Bardzo dobra znajomość technologii dostarczania oprogramowania, takich jak SCCM 2012 i AppV 4.6 / 5.x Management Console oraz AppSense
  • Umiejętność pisania i aktualizacji skryptów VBScripts i Powershell
  • Znajomość MS SQL w stopniu umożliwiającym tworzenie zapytań na potrzeby raportów w systemie SCCM oraz administrowanie bazami danych
  • Umiejętność zarządzania złożonym parkiem maszynowym (powyżej 5 000 PC)

Dodatkowym atutem będzie:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na czytanie dokumentacji

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzanie wiedzy
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie między innymi:

  • Odczyty wskazań liczników energii elektrycznej,
  • Zachowanie terminowości odczytów w cyklach odczytowych,
  • Ustawianie zegarów sterujących, plombowanie ich, oraz sporządzanie stosownej dokumentacji,
  • Sprawdzanie zgodności danych ewidencyjnych i adresowych oraz dokumentowanie stwierdzonych rozbieżności,
  • Zgłaszanie przypadków: złego stanu instalacji, podejrzenia nielegalnego poboru, stwierdzonych ustereki nieprawidłowości w funkcjonowaniu układu pomiarowo rozliczeniowego za pomocą istniejących systemów akwizycji danych pomiarowych,
  • Przypisywanie odbiorców do stacji SN/nN oraz obwodu z którego jest zasilony,
  • Prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdu prywatnego do celów służbowych zgodnie z obowiązującymi w Oddziale przepisami.

Profil kandydata:

  • Wykształcenie minimum średnie techniczne o kierunku elektrycznym,
  • Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do 1kV,
  • Duża samodzielność w wykonywaniu zadań i samodyscyplina,
  • Łatwość komunikowania się i umiejętność współpracy z Klientami,
  • Dyspozycyjność,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Samochód prywatny do realizacji zadań służbowych.

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Szansę rozwoju zawodowego.

Poszukujemy osób z wysoką kulturą osobistą, które nie boją się wyzwań, są odpowiedzialne,asertywne, potrafią planować i organizować pracę, posiadają umiejętność efektywnej komunikacji

oraz dużą motywację do osiągania wysokich wyników.

 

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Realizacja, w imieniu Spółki, projektów w ramach programu akceleracyjnego dla małych firm (seed/startup)
  • Udział w planowaniu kolejnych etapów rozwoju małych firm, w tym pozyskaniu inwestorów, ze szczególnym uwzględnieniem spółek Grupy Kapitałowej PGE
  • Analiza projektów inwestycyjnych przedkładanych w ramach akceleracji
  • Przygotowywanie rekomendacji służących podejmowaniu decyzji przez organy spółki w zakresie inwestycji kapitałowych
  • Ciągłe udoskonalanie metodyki wdrażania projektów i efektywności ich realizacji

Profil idealnego kandydata:Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne

  • Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków
  • Wiedza z zakresu wyceny przedsiębiorstw
  • Wiedza z zakresu modelowania finansowego
  • Znajomość zagadnień: corporate finance, analizy finansowej, doświadczenie w realizacji transakcji kapitałowych, w tym typu M&A
  • Zbudowana sieć kontaktów z kontrahentami zewnętrznymi – akceleratory, inwestorzy, inni interesariusze rynku
  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu i wdrażaniu projektów oraz zarządzania czasem
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Doświadczenie związane z branżą energetyczną oraz znajomość polskiego rynku energetycznego będzie dodatkowym atutem

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Pracę w Grupie Kapitałowej o stabilnej pozycji na rynku energetycznym
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego
  • Szansę na udział w unikalnym projekcie

 

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Prowadzenie bieżącej eksploatacji układu elektroenergetycznego dla wszystkich obiektów Elektrociepłowni w zakresie od obwodów niskiego napięcia, poprzez urządzenia wytwórcze, do stacji 110kV
  • Sprawowanie bieżącego nadzoru i kontroli nad urządzeniami elektrycznymi w celu utrzymania pełnej sprawności urządzeń
  • Wykonywanie przeglądów i konserwacji urządzeń elektroenergetycznych
  • Usuwanie na bieżąco usterek oraz awarii
  • Wykonywanie prac kontrolno-pomiarowych w wymaganym zakresie
  • Przygotowanie i nadzorowanie prac remontowych i modernizacyjnych w przypisanym zakresie działania
  • Prowadzenie dokumentacji technicznej w zakresie elektroenergetycznym

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe techniczne lub średnie techniczne (preferowane kierunki: elektryk, elektroenergetyk, energoelektronik)
  • Podstawowa znajomość przepisów prawnych dotyczących pracy na stanowisku elektroenergetyka
  • Ogólna wiedza techniczna dotycząca urządzeń i technologii stosowanych w energetyce
  • Podstawowa znajomość prawa energetycznego
  • Samodzielność w działaniu
  • Umiejętność sprawnej organizacji pracy na stanowisku
  • Myślenie analityczne
  • Nastawienie na uczenie się, ciągłe doskonalenie wiedzy zawodowej
  • Umiejętności analizowania zagadnień związanych z wykonywaną pracą
  • Umiejętność otwartej komunikacji i aktywnego słuchania
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Pracę w przedsiębiorstwie o stabilnej pozycji na rynku energetycznym
  • Stabilne zatrudnienie
  • Wsparcie rozwoju zawodowego i udział w szkoleniach
  • Pakiet dodatkowej opieki medycznej
  • Dodatkowe ubezpieczenie emerytalne
  • Atrakcyjny pakiet socjalny

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Prowadzenie projektów zgodnie ze standardem obowiązującym w Spółce
  • Tworzenie planów projektu, harmonogramów, monitorowanie postępów prac, ryzyk, raportowanie
  • Współpraca z zespołem projektowym
  • Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz zapewnienie jej prawidłowego przepływu i jakości
  • Przekazanie finalnego produktu projektu do utrzymania
  • Ścisła współpraca z innymi jednostkami spółki oraz innymi podmiotami w Grupy Kapitałowej PGE S.A.

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane  techniczne, informatyczne, ekonomiczne lub w trakcie studiów.
  • 2 lata doświadczenia zawodowego.
  • Ogólna znajomość wybranych metodyk projektowych (PMI, PRINCE2, metodyki zwinne Agile) oraz narzędzi wspierających realizację projektów.
  • Zdolności komunikacyjne i analityczne.
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Samodzielność i odpowiedzialność
  • Motywacja do osiągania wyznaczonych celów

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzanie wiedzy
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Planowanie audytów wewnętrznych IT
  • Przeprowadzanie badań audytowych
  • Dokumentowanie ścieżki audytowej
  • Sporządzanie raportów z audytów
  • Formułowanie rekomendacji i monitorowanie ich wykonania
  • Realizacja celów Biura Audytu Wewnętrznego
  • Udział w projektach ogólnofirmowych

Profil idealnego kandydata:Praktyczna znajomość Standardów audytu wewnętrznego IIA

  • Praktyczna znajomość biblioteki ITIL
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność jasnego formułowania wniosków
  • Umiejętność pisania raportów
  • Komunikatywność
  • Dodatkowym atutem będzie: certyfikat audytora wewnętrznego ISO/ICE 27001, certyfikat audytora wewnętrznego ISO/ICE 20000, certyfikat audytora wewnętrznego ISO/ICE 9001 (lub 9000), certyfikat audytora wewnętrznego ISO/ICE 22301, certyfikat ITIL, certyfikat CISA

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Atrakcyjny system premiowy
  • Możliwość rozwoju zawodowego i kształtowania ścieżki kariery
  • Uczestnictwo w budowie nowoczesnej organizacji IT
  • Uczestnictwo w bardzo ciekawych projektach informatycznych
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Bogaty program szkoleń
  • Atrakcyjny pakiet socjalny
  • Stabilność zatrudnienia

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Analiza celowości i efektywności ekonomicznej inwestycji rzeczowych i kapitałowych GK PGE
  • Koordynacja wybranych tematów w formie projektowej
  • Proponowanie działań optymalizujących procesy i projekty inwestycyjne
  • Prezentowanie przygotowanych analiz kierownictwu Departamentu i Spółki
  • Wsparcie analityczne dla innych jednostek organizacyjnych w Grupie Kapitałowej PGE
  • Analiza i modyfikacja wybranych regulacji dotyczących inwestycji w Grupie Kapitałowej PGE

Profil Kandydata:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane techniczne i/lub ekonomiczne
  • Minimum 3-4 lata doświadczenia w sektorze energetycznym w obszarze analiz i projektów inwestycyjnych
  • Doświadczenie zawodowe w pracy w PMO (Project Management Office) oraz znajomość formalnych metodyk zarządzania projektami
  • Znajomość rynku energii elektrycznej oraz kluczowych regulacji w Polsce i w Europie
  • Umiejętność holistycznej analizy dokumentów planistycznych, w tym wskazywanie szans i zagrożeń ujmowania lub ograniczania potrzeb inwestycyjnych na poszczególne przedsięwzięcia mające zapewniać realizację Strategii Grupy Kapitałowej PGE (holistyczne, czyli z uwzględnieniem uwarunkowań w otoczeniu: trendy rynkowe, zachowania konkurencji, planowane rozwiązania prawne mające wpływ na inwestycje w sektorze)
  • Wysokie zdolności analityczne i umiejętności wnioskowania w oparciu o dane pierwotne („surowe”)
  • Umiejętność wiązania faktów z różnych dokumentów oraz odnotowywania różnic pomiędzy wersjami tego samego dokumentu
  • Wysoka koncentracja na szczegółach i detalach oraz umiejętność globalizacji wniosków w oparciu o nie
  • Silna motywacja i orientacja na realizację celów strategicznych firmy
  • Umiejętności prezentacyjne, w tym syntezowanie skomplikowanych zagadnień
  • Umiejętność priorytetyzacji zadań i pracy nad kilkoma zagadnieniami w jednym czasie
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • znajomość SAP

Mile widziane:

  • Doświadczenie w analizach i projektach związanych z sektorem ciepłownictwa, w tym kogeneracji
  • Doświadczenie w analizach i projektach związanych z sektorem OZE

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Zatrudnienie w renomowanej polskiej spółce
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznym zespole
  • Możliwości rozwoju zawodowego
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Nadzorowanie wykonywania badań węgla, żużla i popiołu w ramach systemu akredytacji oraz zapewnianie pozostałych analiz min. wody, ścieków, oleju
  •  Planowanie i prowadzenie zamówień, rozliczeń materiałów i usług niezbędnych do funkcjonowania laboratorium i wydziału
  • Uczestniczenie w systemie zarządzania objętym akredytacją oraz pełnienie funkcji zastępcy Kierownika Laboratorium Chemicznego, zastępcy Kierownika ds. jakości oraz zastępcy Kierownika technicznego w czasie ich nieobecności. Przyjmowanie próbek do badań, przeprowadzanie badań, obsługa i kalibracja, nadzorowanie i sprawdzanie wyposażenia pomiarowego w związku z wykonywaniem badań objętych systemem zarządzania
  • Sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem badań a w razie potrzeby wykonywanie badań w laboratorium chemicznym zgodnie z obowiązującymi procedurami i normami
  • Prowadzenie rozliczeń należności za zakupy dostaw i usług dla laboratorium chemicznego i całego wydziału
  • Wyliczanie opłat za korzystanie ze środowiska w zakresie emisji do powietrza i za pobór wody
  • Przygotowywanie pism i sprawozdań w zakresie ochrony środowiska

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe chemiczne lub pokrewne
  • Co najmniej 5 lat pracy na stanowisku związanym z pracą w laboratorium chemicznym
  • Uprawnienia energetyczne „E” w zakresie grupy II
  • Znajomość norm i procedur przeprowadzania badań i analiz w laboratorium, znajomość wymogów technologicznych i akredytacyjnych
  • Znajomość systemu zarządzania w laboratorium chemicznym wg normy PN-EN ISO/IEC 17025
  • Umiejętność praktycznego stosowania przepisów i norm z zakresu bhp, ppoż. i ochrony środowiska
  • Znajomość obsługi komputera i niezbędnego oprogramowania
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Wysokie zdolności interpersonalne, otwartość i umiejętność budowania dobrych relacji z otoczeniem
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Ciekawą pracę w dynamicznym zespole
  • Pracę w przedsiębiorstwie o stabilnej pozycji na rynku energetycznym
  • Wsparcie rozwoju zawodowego i udział w szkoleniach
  • Atrakcyjny pakiet socjalny

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Odpowiedzialność za zabezpieczanie gruntów w tym nadzór i uzyskiwanie tytułów prawnych do nieruchomości na trasie wyprowadzenia mocy z morskiej farmy wiatrowej
  • Prowadzenie uzgodnień w zakresie planowanej inwestycji z właścicielami gruntów
  • Przygotowanie niezbędnej dokumentacji do urzędów w celu uzgodnień lokalizacyjnych
  • Badanie i weryfikacja stanu formalno-prawnego nieruchomości
  • Nadzór nad dokonaniem uzgodnień z właścicielami infrastruktury technicznej w rejonie wyprowadzenia mocy w celu wyeliminowania ewentualnych kolizji oraz dokonywanie uzgodnień
  • Współpraca z biurami i departamentami Spółki w zakresie pozyskiwanie tytułów prawnych do nieruchomości
  • Współpraca z rzeczoznawcami, geodetami oraz notariuszami – w ramach działań regulacyjnych na potrzeby lokalizowanej infrastruktury elektroenergetycznej Spółki

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane budownictwo, gospodarka przestrzenna, geodezja)
  • Co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość programów z pakietu MS Office oraz programów GIS (ArcGIS lub QGIS)
  • Znajomość przepisów prawa (w szczególności: ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa o samorządzie gminnym, prawo budowlane, kodeks postępowania administracyjnego)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • Aktywne podejście do rozwiązywania problemów, inicjatywa, samodzielność
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacji i efektywnej pracy w zespole
  • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych
  • prawo jazdy kategorii B

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Zatrudnienie w spółce będącej częścią największej krajowej Grupy Kapitałowej sektora energetycznego
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego
  • Szansę na udział w unikalnych projektach inwestycyjno-rozwojowych

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie m. in.:

  • Wykonywanie prac serwisowych, inspekcji urządzeń technicznych przy ścisłej współpracy z podwykonawcami i dostawcami części zamiennych
  • Usuwanie awarii turbin wiatrowych
  • Utrzymanie ciągłej gotowości turbin wiatrowych przy jednoczesnym zachowaniu standardów jakości oraz zasad bezpieczeństwa
  • Raportowanie i analiza zdarzeń zaistniałych na farmie wiatrowej

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie średnie kierunkowe lub wyższe o profilu technicznym (np. elektrycznym, mechanicznym, elektrotechnicznym, energetycznym, mechatronika)
  • Minimum roczne doświadczenie zawodowe w pracy w dziale utrzymania ruchu lub dziale technicznym (mile widziane doświadczenie w serwisie turbin wiatrowych)
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Prawo jazdy kat. B
  • Dobra organizacja pracy, sumienność i dokładność
  • Pełna sprawność psychoruchowa
  • Świadectwo kwalifikacyjne eksploatacji i dozoru urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego

Ze swojej strony gwarantujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Stałe miejsce świadczenia pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne oraz pakiet benefitów
  • Przyjazną atmosferę w pracy
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

 

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie m. in.:

  • Wykonywanie prac serwisowych, inspekcji urządzeń technicznych przy ścisłej współpracy z podwykonawcami i dostawcami części zamiennych
  • Usuwanie awarii turbin wiatrowych
  • Utrzymanie ciągłej gotowości turbin wiatrowych przy jednoczesnym zachowaniu standardów jakości oraz zasad bezpieczeństwa
  • Raportowanie i analiza zdarzeń zaistniałych na farmie wiatrowej

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie średnie kierunkowe lub wyższe o profilu technicznym (np. elektrycznym, mechanicznym, elektrotechnicznym, energetycznym, mechatronika)
  • Minimum roczne doświadczenie zawodowe w pracy w dziale utrzymania ruchu lub dziale technicznym (mile widziane doświadczenie w serwisie turbin wiatrowych)
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Prawo jazdy kat. B
  • Dobra organizacja pracy, sumienność i dokładność
  • Pełna sprawność psychoruchowa
  • Świadectwo kwalifikacyjne eksploatacji i dozoru urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego

Ze swojej strony gwarantujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Stałe miejsce świadczenia pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne oraz pakiet benefitów
  • Przyjazną atmosferę w pracy
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie m. in.:

  • Wykonywanie prac serwisowych, inspekcji urządzeń technicznych przy ścisłej współpracy z podwykonawcami i dostawcami części zamiennych
  • Usuwanie awarii turbin wiatrowych
  • Utrzymanie ciągłej gotowości turbin wiatrowych przy jednoczesnym zachowaniu standardów jakości oraz zasad bezpieczeństwa
  • Raportowanie i analiza zdarzeń zaistniałych na farmie wiatrowej

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie średnie kierunkowe lub wyższe o profilu technicznym (np. elektrycznym, mechanicznym, elektrotechnicznym, energetycznym, mechatronika)
  • Minimum roczne doświadczenie zawodowe w pracy w dziale utrzymania ruchu lub dziale technicznym (mile widziane doświadczenie w serwisie turbin wiatrowych)
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Prawo jazdy kat. B
  • Dobra organizacja pracy, sumienność i dokładność
  • Pełna sprawność psychoruchowa
  • Świadectwo kwalifikacyjne eksploatacji i dozoru urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego

Ze swojej strony gwarantujemy:Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Stałe miejsce świadczenia pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne oraz pakiet benefitów
  • Przyjazną atmosferę w pracy
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Bieżące monitorowanie szans biznesowych pojawiających się w Spółkach GK PGE oraz na rynku w zakresie systemu SAP
  • Utrzymywanie aktualnej wiedzy o dostępnych na rynku rozwiązaniach SAP oraz analizowanie przydatności i opłacalności ich wykorzystania w Spółkach GK PGE
  • Wykonywanie analiz ekonomicznych opłacalności planowanych inicjatyw i rekomendowanie najlepszych rozwiązań w zakresie systemu SAP
  • Kreowanie oferty usług IT w zakresie systemu SAP dla Spółek GK PGE
  • Przygotowywanie i prowadzenie spotkań oraz prezentacji dotyczących oferowanych usług
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z przedstawicielami Spółek GK PGE
  • Nadzorowanie działań mających na celu przygotowanie i uruchomienie nowych usług dla Klientów w zakresie systemu SAP
  • Współpraca:
    •  z przedstawicielami działów wewnętrznych w celu identyfikacji pojawiających się potrzeb klientów i możliwości biznesowych
    • z dostawcami zewnętrznymi w zakresie realizacji zmian w systemie SAP
    • w tworzeniu szacowań nowych inicjatyw w zakresie systemu SAP

Profil idealnego kandydata:

  • Minimum roczne doświadczenie w rozwoju systemów analitycznych
  • Znajomość procesów biznesowych w obszarze ERP oraz CUW
  • Mile widziana znajomość rynku energetycznego i obowiązujących na tym rynku regulacji prawnych
  • Wykształcenie wyższe o profilu ekonomiczno – finansowym, logistycznym lub informatycznym
  • Doświadczenie w pracy pod presją czasu
  • Umiejętność wyznaczania priorytetów i dobra organizacja pracy
  • Szeroko rozwinięte zdolności analityczne
  • Samodzielność w działaniu
  • Kreatywność, komunikatywność, sumienność, dokładność
  • Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzanie wiedzy
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Planowanie i organizacja procesu inwestycyjnego budowy zespołu elektrowni fotowoltaicznych w szczególności w ramach Południowo-Zachodniego Klastra Energii
  • Zarządzanie projektami inwestycyjnymi od strony formalnej, technicznej i finansowej (budżetowej)
  • Analiza potencjalnych lokalizacji elektrowni fotowoltaicznych pod kątem wykonalności technicznej i finansowej
  • Zabezpieczenie terenów pod lokalizację farm fotowoltaicznych wraz z infrastrukturą towarzyszącą
  • Inicjalizacja i prowadzenie procedur planistycznych, środowiskowych, przyłączeniowych w zakresie powierzonych inwestycji
  • Inicjalizacja i koordynacja procesu uzyskania pozwolenia na budowę oraz wszelkich innych zgód i pozwoleń związanych z inwestycją PV
  • Monitorowanie decyzji urzędowych i procedur administracyjnych powierzonych inwestycji
  • Planowanie i organizowanie prac przygotowawczych i projektowych niezbędnych do budowy
  • Analiza, weryfikacja i opiniowanie dokumentacji formalnej i technicznej projektów PV, udział w procesach due dilligence
  • Przygotowanie i kontrolowanie harmonogramu powierzonych inwestycji
  • Wykonywanie analizy kosztów inwestycji (wycena robót, budżetowanie projektu), wspieranie procesu tworzenia budżetów projektów inwestycyjnych
  • Udział w procesie tworzenia i składania ofert przetargowych na Generalnego Wykonawcę i pozostałych dostawców oraz nadzór nad ich pracami
  • Koordynacja procesów budowlanych z punktu widzenia zgodności z projektem, pozwoleniem na budowę oraz normami prawa budowlanego i technicznymi we współpracy z zespołem inspektorów nadzoru
  • Nadzór nad jakością i terminowością realizowanych robót zgodnie z przyjętym harmonogramem
  • Kontrola zgodności wykonanych robót z dokumentacją, umowami inwestycyjnymi
  • Koordynowanie współpracy z wykonawcami, dostawcami i usługodawcami (usługi projektowe oraz budowlano-montażowe)
  • Aktywne rozwiązywanie problemów w ramach powierzonych inwestycji
  • Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji części inwestycyjnej powierzonych inwestycji
  • Dostarczanie danych do sprawozdań i statystyk na potrzeby Organizacji oraz zewnętrznych Interesariuszy związanych z realizacją powierzonych inwestycji
  • Współtworzenie standardów technicznych i wykonawczych instalacji fotowoltaicznych w GK PGE

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe w kierunku technicznym (preferowane kierunki: budownictwo, elektroenergetyka lub pokrewne)  Minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Projektu (Project Manager) w przygotowaniu i realizacji inwestycji budowlanych lub infrastrukturalnych (preferowane branże: energetyka, OZE, PV)
  • Znajomości procesu inwestycyjnego, w tym kwestii administracyjnych i prawnych związanych z zarządzaniem projektami budowlanymi
  • Znajomość prawa budowlanego, ustaw i rozporządzeń infrastrukturalnych
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz koordynowania przedsięwzięć o wysokim stopniu złożoności.
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz umiejętności pracy w zespole
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office, w szczególności Excel, Word, MS Project (mile widziana znajomość SAP)
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Prawo jazdy kat. B
  • Mobilność
  • Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – mile widziane
  • Dobra znajomości branży i rynku OZE / PV – mile widziane

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i zaangażowania oraz pakiet benefitów
  • Przyjazną atmosferę w pracy
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

   

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie między innymi:

  • Opracowywanie harmonogramów planowych wyłączeń na sieci nN i SN,
  • Nadzór nad utrzymaniem sieci elektroenergetycznej,
  • Kontrolowanie przestrzegania przez podległych pracowników obowiązujących instrukcji, poleceń oraz przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • Akceptacja warunków przyłączenia do sieci,
  • Sprawdzanie i uzgadnianie dokumentacji projektowych,
  • Nadzór nad realizacją dokumentacji projektowych oraz prac budowlanych wykonywanych przez firmy zewnętrzne,
  • Koordynacja procesu przyłączeniowo-inwestycyjnego,
  • Współpraca i prowadzenie korespondencji wewnętrznej z Centralą Oddziału oraz Rejonami Energetycznymi,
  • Kontakt z klientami w zakresie niezbędnym do realizacji wykonywanych zadań,
  • Uczestniczenie w pracach komisji odbioru technicznego wybudowanych obiektów i urządzeń,
  • Prowadzenie korespondencji z firmami realizującymi zadania inwestycyjne i modernizacyjne oraz z urzędami administracji publicznej i samorządowej,
  • Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości w zakresie wykonywanych zadań.

Profil kandydata:

  • Wykształcenie: wyższe  o kierunku elektrotechnika, elektroenergetyka,
  • Mile widziane świadectwo kwalifikacyjne w zakresie Dozoru i Eksploatacji, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci,
  • Mile widziane posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Word, MS Excel,
  • Mile widziana znajomość programów NORMA i Autocad,
  • Umiejętność prowadzenia pracy w zespole,
  • Komunikatywność,
  • Odporność na stres,
  • Prawo jazdy kat. B.

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Szansę rozwoju zawodowego.

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Rozwiązywanie problemów oraz zgłoszeń serwisowych dla powierzonych systemów analitycznych wspierających zarządzanie GK PGE w obszarze SAP FI
  • Administracja systemem SAP FI w ramach przyjętych modeli eksploatacji i rozwoju
  • Współpraca z innymi administratorami i użytkownikami systemu
  • Przeprowadzanie analiz biznesowych oraz wymagań funkcjonalnych dla wdrażanych rozwiązań
  • Udział w pracach wdrożeniowych w ramach prowadzonych projektów GK PGE
  • Realizacja oraz testy zmian w systemach
  • Współpraca z podwykonawcami w zakresie realizowanych prac oraz nadzór na pracami konsultantów
  • Prowadzenie dokumentacji w zakresie powierzonych systemów
  • Optymalizacja wykorzystywanych systemów IT

Profil idealnego kandydata:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie we wsparciu systemów analitycznych – wymagane doświadczenie w środowisku SAP FI
  • Znajomość Międzynarodowych oraz Polskich Standardów Sprawozdawczości Finansowej oraz znajomość Jednolitego Pliku Kontrolnego
  • Umiejętność debugowania kodu ABAP oraz pisanie rozszerzeń (User Exit, BTE, BAPI)
  • Doświadczenie w pracy pod presją czasu (umowy serwisowe/SLA)
  • Umiejętności oceny wpływu rozwiązań na całościowe działanie procesu biznesowego oraz diagnozowania sytuacji awaryjnych
  • Kreatywność, komunikatywność, sumienność, dokładność
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji
  • Prawo jazdy kat. B

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzanie wiedzy
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Kompleksowe przygotowanie i prowadzenie projektów rozwojowych z obszaru OZE
  • Przygotowywanie kompleksowych analiz finansowych uwzgledniających otoczenie rynkowe
  • Przygotowywanie materiałów analitycznych na potrzeby spółki
  • Przygotowanie wniosków i dokumentacji projektowej w celu uzyskania zgód korporacyjnych dla prowadzonych projektów
  • Współpraca z innymi departamentami w ramach prowadzonych przez nie projektów  

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne
  • Co najmniej 4 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów
  • Biegła obsługa komputera z oprogramowaniem MS Office ze szczególnym uwzględnieniem MS Project
  • Biega znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność analitycznego myślenia i modelowania finansowego
  • Aktywne podejście do rozwiązywania problemów, inicjatywa, samodzielność i kreatywność
  • Dbałość o szczegóły, terminowość i odpowiedzialność
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacji i efektywnej pracy w zespole
  • Dobra organizacja pracy, w tym umiejętność pracy wielozadaniowej

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Zatrudnienie w spółce będącej częścią największej krajowej Grupy Kapitałowej sektora energetycznego
  • Szansę na udział w unikalnych projektach inwestycyjno-rozwojowych

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Pozyskiwanie danych, przygotowywanie raportów, analiz oraz materiałów na potrzeby sponsorów, zarządu i organów właścicielskich i kontrolnych Spółki
  • Wsparcie Kierowników Projektów w działaniach operacyjnych
  • Zarządzanie organizacją spotkań projektowych
  • Udział w procesie priorytyzacji portfolio projektowego firmy
  • Zarządzanie jakością projektów, ryzykiem i komunikacją
  • Doskonalenie i rozwój procesów biznesowych w zakresie zarządzania projektami oraz zapewnianie należytej ich jakości i efektywności w organizacji
  • Udział w rozwijaniu systemów i narzędzi raportowania projektów
  • Wdrażanie standardów zarządzania projektami

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane związane z zarządzaniem projektami lub pokrewne
  • Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze zarządzania projektami i/lub PMO
  • Praktyczna znajomość zasad zarządzania projektami, wynikająca z powszechnie obowiązujących metodyk i standardów (PMI/Prince2/Agile), mile widziane posiadanie certyfikatu
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze PMO w branży energetycznej będzie mile widziane
  • Biegła znajomość narzędzi i oprogramowania wspierający zarządzanie projektem, w szczególności MS Project, MS Office
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Zdolności analityczne
  • Komunikatywność, skrupulatność, inicjatywa, samodzielność
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji biznesowych

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Możliwości rozwoju zawodowego
  • Szansa na udział w unikalnym projekcie