Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie między innymi zarządzanie poniższymi działaniami:

  • kierowanie pracą podległych pracowników Wydziału Przyłączania i Rozwoju w RE Bełchatów i PE Wieluń,
  • prowadzenie spraw związanych z wydawaniem warunków przyłączenia podmiotom ubiegającym sięo przyłączenie do sieci rozdzielczej Rejonu Energetycznego oraz zawieranie umów o przyłączenie z tymi podmiotami, z wyłączeniem grup podmiotów, dla których sprawy te prowadzone są w innych jednostkach organizacyjnych Oddziału,
  • realizacja procesu obsługi klienta,
  • koordynacja realizacji umów o przyłączenie,
  • współpraca z Wydziałem Przyłączania i Rozwoju w Centrali Oddziału w zakresie niestandardowych warunków i umów o przyłączenie oraz budowy planu rozwoju i planów inwestycyjnych,
  • współpraca z Wydziałem Majątku Sieciowego w Rejonie Energetycznym w zakresie realizacji umów o przyłączenie oraz budowy planu rozwoju i planów inwestycyjnych,
  • obsługa procesu przyłączania mikroinstalacji,
  • wydawanie wytycznych w zakresie modernizacji układów pomiarowych,
  • prowadzenie wymaganych statystyk i sprawozdawczości dotyczących wykonywanych zadań.

Profil kandydata :

  • wykształcenie wyższe,
  • umiejętność i doświadczenie w kierowaniu Zespołem,
  • dobra znajomość programu SAP oraz MS Excel i MS Word,
  • wiedza z zakresu prawa budowlanego i energetycznego,
  • zdolność komunikacji,
  • znajomość procesów, metod i narzędzi pracy na powierzonym stanowisku.

Ze swojej strony gwarantujemy :

  • pracę w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie między innymi:

  • Pozyskiwanie tytułów prawnych do nieruchomości, w tym: prawa użytkowania wieczystego, prawa własności gruntów, budynków, lokali, ograniczonych praw rzeczowych, w szczególności służebności przesyłu – w związku z budową i rozbudową infrastruktury elektroenergetycznej .
  • Badanie stanu prawnego nieruchomości.
  • Prowadzenie korespondencji oraz przygotowywanie pism, dokumentów, projektów umów, porozumień, wniosków, zestawień związanych z działaniami i zadaniami realizowanymi przez Dział Regulacji Stanów Prawnych.
  • Współpraca z projektantami oraz weryfikowanie dokumentacji projektowej w zakresie praw do nieruchomości.
  • Analiza umów, dokumentów przedkładanych do parafowania i podpisu, treści aktów notarialnych.
  • Uczestnictwo w negocjacjach oraz w finalizowaniu nabycia praw do nieruchomości poprzez czynności notarialne.
  • Prowadzenie stosownej dokumentacji w sprawach związanych z uzyskiwaniem tytułów prawnych do nieruchomości na potrzeby inwestycyjne.
  • Współpraca z notariuszami, rzeczoznawcami, geodetami – w ramach działań regulacyjnych na potrzeby lokalizowanej infrastruktury elektroenergetycznej Spółki
  • Rejestracja i archiwizacja pism oraz innych dokumentów związanych z prowadzoną przez Dział działalnością.
  • Opracowywanie innych nie wymienionych powyżej dokumentów.
  • Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Oddziału Łódź w zakresie nabywania praw do nieruchomości na rzecz Spółki, dokonywanie niezbędnych w tej materii ustaleń i uzgodnień.

Profil kandydata :

  • Wykształcenie wyższe, specjalność: prawo lub administracja – mile widziane.
  • Wiedza z zakresu prawa cywilnego, prawa administracyjnego, prawa dotyczącego nieruchomości, prawa spółek handlowych, prawa budowlanego, prawa energetycznego  – mile widziana.
  • Dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Word i Excel.
  • Doświadczenie w pracy biurowej – mile widziane.
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
  • Odpowiedzialność i terminowość, kreatywność oraz zdolność do podejmowania nowych wyzwań.
  • Umiejętność planowania, ustalania priorytetów oraz organizowania  pracy.

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Stabilną, ciekawą i interesującą pracę.
  • Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia wiedzy i nowych umiejętności.

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie między innymi:

  • Opracowanie planów oględzin, przeglądów, remontów badań i pomiarów, urządzeń SN, nN oraz stacji transformatorowych,
  • Dokonywanie oceny stanu technicznego obiektów i urządzeń elektroenergetycznych,
  • Analizowanie oględzin obiektów oraz przygotowywanie odpowiednich wniosków i przekazywanie do realizacji służbom eksploatacyjnym,
  • Rozliczanie wykonania planu eksploatacyjnego,
  • Prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji eksploatacyjnej linii nN, SN, WN oraz stacji SN/nN,
  • Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości w zakresie wykonywanych zadań,
  • Budowanie bazy danych i użytkowanie systemów informatycznych wspierających działalność Rejonu Energetycznego,
  • Prowadzenie korespondencji z kontrahentami oraz firmami realizującymi zadania inwestycyjne, modernizacyjne i eksploatacyjne,
  • Prowadzenie korespondencji z urzędami administracji publicznej i samorządowej.

Profil kandydata:

  • Wykształcenie wyższe techniczne o kierunku elektrycznym,
  • Znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego oraz prawa energetycznego,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, MS Word, MS Excel, MS Access mile widziana umiejętność kosztorysowania programem Norma Pro oraz znajomość AutoCAD na poziomie użytkowym,
  • Duża samodzielność w wykonywaniu zadań i samodyscyplina,
  • Łatwość komunikowania się i umiejętność współpracy w zespole,
  • Dyspozycyjność,
  • Prawo jazdy kat. B bez przeciwwskazań medycznych do prowadzenia samochodu służbowego.

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Szansę rozwoju zawodowego.

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie między innymi:

  • Obsługa i eksploatacja elektroenergetycznych linii napowietrznych i kablowych  SN-15kV,
  • Obsługa i eksploatacja elektroenergetycznych linii napowietrznych i kablowych nN-0,4kV,
  • Obsługa i eksploatacja napowietrznych i wnętrzowych stacji transformatorowych 15/0,4kV,
  • Obsługa i eksploatacja układów pomiarowych energii elektrycznej SN i nN,
  • Naprawa uszkodzeń urządzeń elektroenergetycznych lub zabezpieczenie miejsca uszkodzeń,
  • Praca na wysokości.

Profil kandydata:

  • Wykształcenie: minimum średnie techniczne o kierunku elektroenergetyka lub pokrewnym,
  • Prawo jazdy kategorii B, mile widziane C+E,
  • Dobry stan zdrowia, brak przeciwwskazań do pracy na wysokości (powyżej 3 m),
  • Praca w trybie III zmianowym w/g harmonogramu,
  • Uprawnienia kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych bez ograniczenia napięcia.

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Szansę rozwoju zawodowego.

 

Poszukujemy osób z wysoką kulturą osobistą, które nie boją się wyzwań, są odpowiedzialne,asertywne, potrafią planować i organizować pracę, posiadają umiejętność efektywnej komunikacji oraz dużą motywację do osiągania wysokich wyników

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Realizowanie prac utrzymaniowych, rozwojowych oraz dokumentacji technicznej w powierzonym obszarze
  • Bieżąca obsługa zgłoszeń, incydentów oraz wniosków w systemów informatycznych
  • Wykonywanie działań (testowanie, diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu poprawne funkcjonowanie lub przywrócenie działania aplikacji w przypadku ich niedostępności dla użytkowników końcowych
  • Rozwiązywanie zgłoszeń od użytkowników zgodnie z parametrami SLA umów zawartych z klientami

Profil idealnego kandydata:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Wiedza z zakresu baz danych (optymalizacja zapytań, przetwarzanie dużych zbiorów danych)
  • Doświadczenie w pracy z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość IBM Cognos, IBM TM1 oraz narzędzia Enterprise Architect

Ze swojej strony gwarantujemy: 

  • Atrakcyjny system premiowy
  • Możliwość rozwoju zawodowego i kształtowania ścieżki kariery
  • Uczestnictwo w budowie nowoczesnej organizacji IT
  • Uczestnictwo w bardzo ciekawych projektach informatycznych
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Bogaty program szkoleń
  • Atrakcyjny pakiet socjalny
  • Stabilność zatrudnienia

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Dostarczanie i przetwarzanie danych służących podejmowaniu istotnych decyzji biznesowych w Grupie Kapitałowej PGE
  • Budowa, rozwój oraz utrzymywanie narzędzi informatycznych wspierających prace analityczne:
  • aplikacji analitycznych w ramach funkcjonujących modeli numerycznych, w tym graficznych interfejsów użytkownika
  • środowiska ETL i bazy danych
  • dokumentacji ETL, bazy danych, modeli
  • interfejsów wymiany danych pomiędzy bazami danych a modelami numerycznymi
  • Wsparcie analityczne działalności operacyjnej, planistycznej, inwestycyjnej oraz strategicznej Grupy Kapitałowej PGE

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane informatyczne lub ścisłe z elementami statystyki i ekonometrii
  • Minimum 2 lata doświadczenia na stanowiskach specjalistycznych obejmujących przetwarzanie dużej ilości danych
  • Doświadczenie we wdrażaniu aplikacji implementujących rozwiązania analityczne
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie wystarczającym do zrozumienia dokumentacji technicznej
  • Znajomość Microsoft Visual Basic for Applications – zaawansowana umiejętność pracy z językiem programowania MS VBA, znajomość modelu obiektowego MS Excel
  • Zaawansowana znajomość języka MS SQL
  • Znajomość co najmniej jednego proceduralnego języka programowania (preferowane C#, Python)
  • Mile widziana znajomość języka programowania statystycznego R
  • Wysokie umiejętności analityczne i koncepcyjne pracy nad złożonymi zagadnieniami
  • Gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Ciekawą pracę w dynamicznym zespole i miłej atmosferze
  • Szerokie możliwości wsparcia rozwoju zawodowego

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Tworzenie i rozwój oprogramowania komputerowego
  • Poprawianie błędów systemu oraz rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez testerów i użytkowników
  • Opracowywanie testów jednostkowych
  • Tworzenie dokumentacji technicznej 
  • Współpraca z projektantami, analitykami, testerami

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne, ew. ostatnie lata studiów informatycznych
  • Znajomość zwinnych metodyk programowania
  • Znajomość:relacyjnych baz danych, języka C# i .NET, HTML 5, JavaScript, jQuery, JSON, Bootstrap, CSS 3, AngularJS, Knockout, React
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiającej rozumienie dokumentacji technicznej

Ze swojej strony gwarantujemy: ​​​​​​​

  • Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzanie wiedzy
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych

 

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania procesów BI, w tym utrzymanie i rozwój systemu informacji zarządczej oraz rozwój korporacyjnej hurtowni danych w Grupie Kapitałowej PGE
  • Realizacja inicjatyw w obszarze analityki biznesowej
  • Bieżące wsparcie biznesu w wykorzystaniu narzędzi analitycznych
  • Budowa kompetencji analitycznych w organizacji
  • Tworzenie i wdrażanie strategii Business Intelligence w organizacji
  • Komunikacja o inicjatywach w ramach Grupy Kapitałowej PGE
  • Współpraca z zespołem projektowym po stronie biznesu i IT

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 3 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku z wykorzystaniem hurtowni danych i systemów analitycznych takich jak IBM
  • Szeroka wiedza na temat rozwiązań technologicznych w ramach systemów BI
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem / koordynowaniu projektów
  • Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
  • Wysoki poziom umiejętności analitycznego myślenia
  • Świadomość biznesowej orientacji na klienta

Atuty:

  • Doświadczenie w branży energetycznej
  • Znajomość narzędzi IBM Cognos

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę
  • Pracę przy użyciu najnowszych rozwiązań technologicznych
  • Możliwości wpływu na strategiczne decyzje
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Opracowywanie planów średnio- i krótkoterminowych produkcji ciepła, energii elektrycznej, pochodnych oraz zapotrzebowania na paliwa i media.
  • Cykliczne rozliczenie procesu produkcji zgodnie z potrzebami sprawozdawczości technicznej, monitorowanie realizacji planów produkcji oraz monitorowanie wskaźników eksploatacyjnych
  • Optymalizacja techniczno-ekonomiczna procesu produkcji
  • Nadzorowanie i rozliczenie procesu produkcji w kogeneracji oraz pozyskiwanie świadectw pochodzenia z kogeneracji
  • Uczestnictwo w projektach efektywnościowych w obszarze wytwarzania energii elektrycznej i ciepła oraz pozyskiwaniem praw majątkowych związanych z efektywnością energetyczną
  • Przygotowywanie dokumentów dla potrzeb urzędów, w tym dotyczących koncesji i pozwoleń oraz kontrolowanie działalności Oddziału pod kątem wymagań wynikających z posiadanych koncesji
  • Realizacja obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych do URE związanych z prowadzeniem działalności koncesjonowanej wynikającej z ustawy Prawo energetyczne oraz obowiązków sprawozdawczych i informacyjnych do ARE oraz GUS

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe techniczne o profilu energetycznym lub pokrewnym, obejmującym energetykę cieplną
  • Posiadanie wiedzy branżowej z zakresu energetyki
  • Znajomość zagadnień dotyczących procesów technologicznych związanych z produkcją energii elektrycznej oraz ciepła
  • Umiejętność sprawnego posługiwania się narzędziami informatycznymi w zakresie MS Office
  • Kreatywność, odpowiedzialność, umiejętność analitycznego myślenia i jasnego formułowania wniosków
  • Łatwość w komunikowaniu się oraz umiejętność pracy w zespole
  • Dobra organizacja pracy własnej

Dodatkowymi atutami będą:

  • Doświadczenie w eksploatacji urządzeń energetycznych
  • Znajomość języków obcych (preferowany j. angielski)

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Bogaty pakiet socjalny
  • Możliwość rozwoju zawodowego

Oferty kandydatów zawierające:

  • cv, 
  • list motywacyjny,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie zgłoszenia (CV, list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz posiadane kwalifikacje) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.12.2017 r.

 

Ocena kandydatów do zatrudnienia zostanie przeprowadzona na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej

Zastrzegamy sobie prawo kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami

Oferty nie spełniające wymogów formalnych oraz te, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Rozwój i utrzymanie infrastruktury sieciowej
  • Przygotowywania wsadu merytorycznego do projektów i zmian
  • Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane informatyczne, techniczne lub pokrewne)
  • Znajomość technologii/zagadnień LAN, WAN, WLAN, VPN, NAC
  • Doświadczenie w zakresie utrzymania, rozwoju i wdrażania rozwiązań firmy Cisco oraz Palo Alto Networks
  • Ukończone szkolenia z zakresu rozwiązań sieciowych Cisco oraz Palo Alto Networks
  • Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarze utrzymania i rozwoju sieci informatycznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na czytanie dokumentacji technicznej
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz sprawne działanie pod presją czasu
  • Umiejętność pracy zespołowej w organizacji rozproszonej geograficznie

Dodatkowymi atutami będą:​​​​​​​

  • Znajomość rozwiązań sieciowych Juniper, F5 oraz oprogramowania VMware NSX
  • Certyfikaty potwierdzające wiedzę kandydata z zakresu technologii Cisco, Palo Alto Networks

Ze swojej strony gwarantujemy: ​​​​​​​

  • Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzanie wiedzy
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

 

  • Przygotowywanie koncepcji wdrożeń rozwiązań w zakresie merytorycznym
  • Umiejętność analizy wymagań i ich przekładania na techniczną implementację i  szacowanie pracochłonności
  • Modyfikacja istniejących rozwiązań na bazie wymagań stawianych przez Klientów

Profil idealnego kandydata:

  • Minimum 2 lata doświadczenia pracy z SharePoint 2013
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w pracy z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w realizacji projektów z wykorzystaniem HTML5, CSS3, JavaScript

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Atrakcyjny system premiowy
  • Możliwość rozwoju zawodowego i kształtowania ścieżki kariery
  • Uczestnictwo w budowie nowoczesnej organizacji IT
  • Uczestnictwo w bardzo ciekawych projektach informatycznych
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Bogaty program szkoleń
  • Atrakcyjny pakiet socjalny
  • Stabilność zatrudnienia

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Wsparcie procesu produkcji rozwiązania
  • Przygotowywanie i utrzymywanie aktualnej dokumentacji opracowywanych rozwiązań
  • Poszukiwanie rozwiązań w zakresie środowiska SharePoint 2013
  • Wstępna identyfikacja i diagnozę incydentów oraz problemów eksploatacyjnych w zakresie środowiska SharePoint 2013
  • Współpraca z zespołem projektowym

Profil idealnego kandydata:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w realizacji projektów z wykorzystaniem HTML5, CSS3, JavaScript
  • Dbałość o dobre praktyki programistyczne
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Chęć rozwijania się w zakresie znajomości środowiska SharePoint

Dodatkowym atutem będzie:

  • SharePoint 2013, Bootstrap, Angular, jQuery

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Atrakcyjny system premiowy
  • Możliwość rozwoju zawodowego i kształtowania ścieżki kariery
  • Uczestnictwo w budowie nowoczesnej organizacji IT
  • Uczestnictwo w bardzo ciekawych projektach informatycznych
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Bogaty program szkoleń
  • Atrakcyjny pakiet socjalny
  • Stabilność zatrudnienia