Wiatr i woda to żywioły, których potencjał energetyczny wykorzystywany jest od dawna. Tymczasem PGE Polska Grupa Energetyczna odnalazła nowe źródła: polskie słowa. W ramach akcji Energia Słów powstały trzy bajki dla dzieci, każda złożona z wyrazów przekazanych przez użytkowników Facebooka.
PGE Polska Grupa Energetyczna zajęła 5. miejsce w konkursie „Liderzy Filantropii” wśród firm, które przekazały w minionym roku najwięcej środków na cele społeczne i jednocześnie 3. miejsce wśród firm z branży „paliwa, energetyka, wydobycia, produkcja chemiczna”.
Kampania PGE "Energia słów" została wyróżniona przez tygodnik "Wprost" jako ciekawy projekt CSR.
PGE Polska Grupa Energetyczna znalazła się na 4 miejscu w obszarze „Inżynieria” w tegorocznej edycji międzynarodowego rankingu Top 100 organizowanego przez Universum.
9 maja w auli Akademii Muzycznej w Katowicach wręczono Nagrody Narodowego Centrum Nauki. PGE Polska Grupa Energetyczna jest jednym ze sponsorów Wyróżnień.