Z powodu pandemii koronawirusa w połowie marca PGE Obrót i PGE Dystrybucja zamknęły wszystkie stacjonarne punkty obsługi klientów, przenosząc całość obsługi do kanałów zdalnych. Od poniedziałku, 18 maja, Grupa PGE częściowo wraca do stacjonarnej obsługi. Tymczasowo Biura Obsługi Klienta PGE Obrót pracować będą przez 4 godziny dziennie od 10.00 do 14.00. Spółka jednak sukcesywnie będzie wydłużała godziny pracy swoich placówek. Na tych samych zasadach działać będą Punkty Obsługi Klienta Dystrybucyjnego. Adresy otwieranych w pierwszej kolejności Punktów prowadzonych przez PGE Dystrybucja dostępne są pod adresem: https://pgedystrybucja.pl/o-spolce/aktualnosci/pge-dystrybucja-otwiera-punkty-obslugi-klienta-dystrybucyjnego

Dla zachowania bezpieczeństwa klientów i pracowników, PGE wprowadza zasady obsługi zgodne z zaleceniami administracji państwowej:

  • obowiązek zakrywania ust i nosa,
  • obowiązek dezynfekcji rąk przed podejściem do stanowiska obsługi,
  • obowiązek zachowania bezpiecznej odległości 2 metrów od pozostałych osób,
  • wewnątrz BOK może przebywać tylu klientów, ile jest uruchomionych stanowisk bezpośredniej obsługi. 

PGE nadal zachęca do korzystania z kanałów zdalnych

Większość spraw związanych z energią elektryczną, klienci PGE Obrót mogą zrealizować bez konieczności wychodzenia z domu, korzystając z kanałów zdalnych:

Również PGE Dystrybucja zachęca do korzystania ze zdalnych form kontaktu – poczty tradycyjnej, poczty elektronicznej oraz telefonów. Złożenie wniosku o przyłączenie nowego odbiorcy energii elektrycznej do sieci PGE Dystrybucja możliwy jest poprzez portal nowych odbiorców (PNO) umieszczony na stronie internetowej spółki.