Wiadomości przesyłane są z adresów: biuro@pge.plzaleglosci@pge.plpge@rozliczenia.pl lub pge@rachunki.pl. Nadawcy informują o rzekomo błędnym wyliczeniu wcześniejszej faktury i wzywają do uregulowania wskazanej różnicy. Zgłoszenia dotyczące fałszywych maili Spółka odnotowuje w całej Polsce. Fałszywe wiadomości trafiają zarówno do klientów indywidualnych, jak również do samorządów, firm i instytucji.

Działania nieuczciwych sprzedawców to problem, z którym zmagają się wszyscy operatorzy usług. PGE Obrót opiera swoją działalność na transparentności oraz uczciwej konkurencji, polegającej m.in. na dokładnym informowaniu klientów o swoich produktach i usługach. Spółka posiada certyfikat Kodeksu Dobrych Praktyk w ramach Towarzystwa Obrotu Energią (TOE). Co roku, w ramach TOE, włącza się ogólnopolską kampanię informacyjną „Sprawdź kto sprzedaje Ci energię”, mającą na celu ostrzeganie przed nieuczciwymi praktykami sprzedaży prądu i gazu na rynku.

Ponadto, spółka prowadzi własne akcje informacyjne ostrzegające oraz informujące klientów, jak nie dać się oszukać, a także, przypominające o prawach konsumentów i zachęcające do dokładnego czytania wszelkiego rodzaju umów. 

Sprawę fałszywych e-maili PGE Obrót zgłasza do prokuratury.

 

Fot. Adobe Stock

Żądany adres nie został znaleziony. Przekierowano na stronę główną

gkpge_biuroPrasowe_site