Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcja zainicjowana przez pracowników PGE nabrała ogólnopolskiego wymiaru. 

Zgłasza się do nas wiele polskich firm zainteresowanych dołączeniem do akcji „Polskie – kupuję to!”. To dla nas bardzo ważne, ponieważ głównym założeniem projektu jest to, aby rozszerzał się na kolejne kręgi – mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Dlatego uruchamiamy kolejne narzędzia wspierające „Polskie – kupuję to!”, platformy: fachowcy.gkpge.pl i PGE eSklep wspierające rodzimych przedsiębiorców – dodał.

PGE w ramach działań związanych z kampanią uruchomiła na platformie handlowej PGE eSklep specjalną zakładkę z produktami oznaczonymi jako produkt polski z logo „Polskie – kupuję to!” po to, aby Klienci, którzy chcą wspierać polską gospodarkę bez problemu odnaleźli odpowiedni asortyment. PGE jest inicjatorem i operatorem platformy handlowej PGE eSklep, w którym oferowane są produkty i usługi przez podmioty z różnych branż. W ramach akcji „Polskie - kupuję to!” PGE zachęca do współpracy przedsiębiorców, którzy mają w swojej ofercie artykuły wyprodukowane w Polsce i za pośrednictwem PGE eSklepu chcą dotrzeć do nowych odbiorców.

Jeśli producent chce nawiązać współpracę z PGE powinien napisać na marketplace.obrot@gkpge.pl i poinformować jakie produkty chciałby sprzedawać w ramach PGE eSklepu.

Równolegle PGE uruchomiła aplikację i platformę fachowcy.gkpge.pl, która wspiera polskich usługodawców. Dzięki aplikacji Klienci potrzebujący danej usługi mogą zamieścić w serwisie zlecenie wraz z opisem zakresu prac, specyfikacją i budżetem przeznaczonym na ten cel. W odpowiedzi, usługodawcy (fachowcy) reprezentujący poszczególne firmy zgłaszają swoje zainteresowanie ogłoszeniem, a Klient dokonuje wyboru usługodawcy.

Zapraszamy wszystkich polskich przedsiębiorców do współpracy w ramach „Polskie – kupuję to!”. Te dwie platformy są dla Państwa - mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

 

Informacje uzupełniające

 

PGE eSklep

PGE eSklep  od blisko 2 lat oferuje towary i usługi. Klienci PGE Obrót, z Grupy PGE mogą liczyć na specjalne oferty promocyjne oraz kody rabatowe, połączone np. z przejściem na wygodną i ekologiczną eFakturę.

PGE eSklep obsługuje blisko 850 tysięcy Klientów. Posiada zróżnicowaną oferta produktową skierowaną do każdego odbiorcy. Platforma oferuje sprzedaż internetową, gdzie użytkownik ma do wyboru niemal 21 tys. produktów i usług od różnych sprzedawców w kategoriach: Dom i Ogród, Elektronika, Smart Home, AGD, Sport i Turystyka, Dzieci, Zdrowie i Uroda, Usługi.

Celem platformy PGE eSklep jest m.in. budowanie świadomości odbiorców dotyczącej obszarów życia codziennego, w których można wykorzystywać zieloną energię. Kluczowa jest przy tym oferta urządzeń, dzięki którym każdy może przyczynić się do ochrony środowiska naturalnego.

 

Aplikacja i platforma Fachowcy

Aplikację i platformę Fachowcy można znaleźć pod adresem fachowcy.gkpge.pl. To odpowiedź na częste zapotrzebowanie Klientów związane z dodatkowym wsparciem fachowców z różnych branż. Klienci potrzebujący danej usługi zamieszczają w serwisie zlecenie wraz z opisem, zakresu prac, specyfikacją i budżetem przeznaczonym na ten cel. W odpowiedzi, fachowcy reprezentujący poszczególne firmy zgłaszają swoje zainteresowanie ogłoszeniem. Użytkownik może wybrać trzech potencjalnych wykonawców, a system dodatkowo dolosuje jeszcze dwie firmy. Ich przedstawiciele będą mogli przesłać bezpośrednio oferty wraz z wycenami i terminami wykonania. W przypadku specjalistów i firm zainteresowanych pozyskiwaniem zleceń przez nową platformę, wystarczy założyć darmowe konto, wprowadzić wymagane dane, takie jak lokalizację czy zakres prac, jakimi się zajmują. Umożliwi to zgłaszanie się do poszczególnych ogłoszeń, akceptację zaproszeń, przesyłanie ofert, co zwiększa szansę na dodatkowe zlecenia.

gkpge_biuroPrasowe_site