Nowa kampania reklamowa PGE Polskiej Grupy Energetycznej ruszyła 6 grudnia. Nowe spoty pojawiły się w telewizji, kinie i VoD (video na żądanie), ale także na kanale korporacyjnym w serwisie YouTube. Tylko tam obydwa spoty kampanii „Zapewniamy energię” zostały wyświetlone łącznie 900 tysięcy razy.

Na kanale Grupy Kapitałowej PGE, oprócz spotów reklamowych, można znaleźć między innymi filmy przedstawiające proces produkcji energii elektrycznej, filmy relacjonujące wydarzenia wspierane przez PGE oraz filmy odsłaniające kulisy produkcji sponsorowanych przez Grupę. Na kanale umieszczono także szereg praktycznych porad pod hasłem „Edukacja z PGE”, które pomogą odczytać fakturę za prąd lub zmniejszyć koszty zużycia energii elektrycznej w życiu codziennym. Filmy z tej serii cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Przygotowano również coś dla najmłodszych – filmiki edukacyjne przedstawiające „energetyczne eksperymenty”, uczące dzieci odpowiedzialnego korzystania z energii elektrycznej. Niezmiennie jednymi z najchętniej oglądanych pozycji zamieszczonych na kanale są produkcje zrealizowane wspólnie z Discovery w ramach serii „Odkrywając wielkie marki”.

Odwiedź kanał Grupy Kapitałowej PGE na YouTube.

 

 

gkpge_biuroPrasowe_site