• PGE wprowadza do sprzedaży taryfę antysmogową G12as. „Zielona” oferta spółki jest coraz popularniejsza

    01.02.2018

    Klienci PGE coraz częściej wybierają produkt ekologiczny, w ramach którego otrzymują gwarancję zakupu energii pochodzącej z odnawialnych źródeł. Wzrost zainteresowania ofertą dla przedsiębiorstw „Naturalnie, że energia” w 2017 r. wyniósł 1100 proc. w stosunku do roku 2016, a wstępne zainteresowanie tą ofertą na 2018 r. pozwala prognozować kolejny, niemal 350 proc. wzrost w stosunku do 2017 r. Od 1 lutego 2018 r. ofertę taryf wpływającychna poprawę jakości środowiska uzupełnia także dostępna dla klientów indywidualnych taryfa antysmogowa.

  • PGE Ventures inwestuje w pierwsze start-upy

    23.01.2018

    Nowatorska technologia pomagająca ograniczyć problem smogu, którego źródłem są domowe paleniska, oraz innowacyjne sposoby monitorowania z powietrza obiektów przemysłowych – to pierwsze dwa projekty, w które zainwestowało PGE Ventures, fundusz z Grupy PGE.    

  • Oferta antysmogowa PGE pomoże w walce o czyste powietrze - cena za zużycie energii w nocy niższa o ponad 65 proc.

    18.01.2018

    PGE opracowała ofertę skierowaną do klientów planujących instalację ogrzewania elektrycznego oraz korzystanie z samochodów elektrycznych, którzy zdecydują się zwiększyć zużycie energii w godzinach nocnych 22:00 – 6:00. Dla zwiększonego zużycia energii w godzinach nocnych zostanie zastosowany upust cenowy w wysokości 50 proc. stawki za energię elektryczną taryfy podstawowej (G11). W przypadku połączenia preferencyjnych stawek w ofercie produktowej z opłatami za usługi dystrybucyjne, w godzinach nocnych klient PGE skorzysta z ceny niższej o ponad 65 proc. niż w ciągu dnia. To jeden z elementów szeroko zakrojonego programu walki o czyste powietrze.

  • Grupa Kapitałowa PGE ma za sobą dobry rok

    04.01.2018

    Konsekwentnie realizowana w 2017 r. strategia biznesowa firmy przyniosła bardzo dobre wyniki finansowe i operacyjne, a sukcesywnie realizowane plany rozwojowe budują wartość firmy w dłuższej perspektywie.

  • PGE sprzedaje energię z dodatkami przez Facebooka i Messengera

    20.12.2017

    Grupa PGE, największy gracz na rynku energii i ciepła, jako pierwsza firma z polskiej branży energetycznej uruchomiła narzędzie do komunikacji z klientami na portalu społecznościowym Facebook. Chatbot umożliwi milionom użytkowników Messengera, komunikatora zintegrowanego z Facebookiem, dobranie najkorzystniejszej i w pełni dopasowanej do swoich potrzeb oferty na sprzedaż energii i dodatkowych usług.