Oferta „Prąd jak prąd” skierowana jest do obecnych, a także nowych klientów indywidualnych PGE, którzy po podjęciu decyzji o zmianie sprzedawcy otrzymają pełne wsparcie w celu dokonania wszelkich formalności. Przygotowana propozycja opiera się na możliwości wyboru i dostosowania poszczególnych jej wariantów spośród oferowanych przez PGE usług dodatkowych. Tym, którzy cenią proste oferty i aktualnie nie chcą korzystać z dodatkowych usług, PGE proponuje rozwiązanie z gwarancją niezmienności ceny aż do końca 2017 roku. W przypadku wyboru tej propozycji rachunki za energię elektryczną będą dotyczyły wyłącznie zużytych kilowatogodzin.

PGE oferuje także wachlarz usług dodatkowych, spośród których każdy klient może wybrać wariant odpowiadający swoim potrzebom. Tym, którzy chcieliby zabezpieczyć się przed nieprzewidzianymi awariami w domu, PGE proponuje usługę „Bezpieczny dom”. Dzięki temu rozwiązaniu można otrzymać pomoc fachowca, m.in. elektryka, hydraulika lub ślusarza, który w razie potrzeby usunie awarię lub naprawi zepsuty sprzęt. Z wachlarza oferowanych usług można również wybrać wariant „Pewnie i bezpiecznie z PGE”, który gwarantuje opłacanie rachunków przez ubezpieczyciela w przypadku nieszczęśliwego wypadku lub innego zdarzenia losowego. Potrzebujący pomocy prawnej mogą natomiast zdecydować o wyborze usługi „Mecenas Direct”, w ramach której skorzystać można z profesjonalnych bezpłatnych porad prawnika, radcy prawnego lub doradcy podatkowego.

Oferta „Prąd jak prąd” wprowadzona zostaje na rynek przy wsparciu prowadzonej na szeroką skalę kampanii promocyjnej. Wykorzystano w niej większość dostępnych kanałów komunikacji m.in. spoty telewizyjne, Internet, mailing, radio, prasę oraz outdoor. Przygotowano także dedykowaną kampanii stronę internetową, dostępną pod adresem: www.zapewniamyenergie.pl. Kampania ma zasięg ogólnopolski, a treść komunikatów na wszystkich nośnikach została opracowana z uwzględnieniem specyfiki danego regionu.

Kampania ruszyła 8 czerwca i potrwa do końca lipca. Za jej kreację odpowiada agencja K2, a zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Zenith Optimedia Group.

Spot reklamowy można zobaczyć na korporacyjnym kanale YouTube GK PGE.