Celem kampanii, poza utrwaleniem oficjalnej nazwy obiektu, jest także zwiększenie świadomości Polaków dotyczącej głównego sponsora stadionu, spontaniczne skojarzenie marki PGE z PGE Narodowym, a także wsparcie wizerunku PGE jako marki zaangażowanej w wydarzenia sportowe i kulturalne odbywające się na stadionie.

Od lipca nazwa obiektu widoczna jest również po dwóch stronach elewacji PGE Narodowego. Konstrukcje z nazwą, o wadze 10 ton każda, trafiły na elewację obiektu od strony wschodniej i zachodniej.

Podpisy pod najbardziej prestiżowym kontraktem sponsoringowym w Polsce złożono 10 lipca 2015 r. Tym samym obiekt, który do dziś odwiedziło ponad 5 mln gości, przez następne lata będzie nosił nazwę PGE Narodowy. Partner tytularny stadionu, PGE Polska Grupa Energetyczna, to największe przedsiębiorstwo sektora elektroenergetycznego w Polsce. 40 proc. prądu płynącego z gniazdek polskich domów i przedsiębiorstw wyprodukowały elektrownie z Grupy PGE.

Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja VML, a zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Spot jest dostępny na kanale GK PGE w serwisie YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GPDv45OG_0M