Jesteś tutaj: Strona głównaOfertaStrefa KlientaKrajowa ∙ Wnioski, umowy, formularze

Przydatne dokumenty i informacje dla Klientów posiadających umowę z PGE

Klienci posiadający umowę z PGE kontaktując się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej mogą zrealizować sprawy z zakresu:

  • Zmiana danych osobowych
  • Zmiana grupy taryfowej
  • Zmiana okresu rozliczeniowego
  • Zmiany dot. warunków umowy
  • Przepisanie umowy
  • Zmiana adresu korespondencyjnego

Zgoda/odwołanie polecenia zapłaty:

Licznik

  • Zgłoszenie uszkodzeń licznika
  • Podanie stanu licznika
  • Oświadczenie o wskazaniach licznika
  • Inne usługi wykonywane na zlecenie odbiorcy – formularz jest na stronie OSD

Reklamacje Klienta

Reklamacje techniczne:

  • dot. sieci, urządzeń pomiarowych, napięcia itp.

Reklamacje handlowe:

  • dot. faktur, prognoz, rozliczeń.

W tej sprawie można do nas pisać:

Formularz kontaktu

Pozasądowe rozwiązanie sporów konsumenckich

Zgodnie z art. 31 ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. z 2016 r., poz. 1823) PGE Obrót S.A. informuje, że w zakresie sprzedaży energii elektrycznej lub paliwa gazowego podmiotem uprawnionym do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich jest Koordynator do spraw negocjacji prowadzący postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów między odbiorcami paliw gazowych lub energii elektrycznej w gospodarstwie domowym a przedsiębiorstwami energetycznymi oraz między prosumentami będącymi konsumentami a przedsiębiorstwami energetycznymi. Szczegółowe zasady postępowania określa ustawa o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, ustawa prawo energetyczne oraz wydane na podstawie tej ustawy akty wykonawcze. Dodatkowe informacje w tym zakresie zawarte są na stronie internetowej www.ure.gov.pl.

Zawarcie nowej umowy

Aktualizacja umowy

Umowa dla Sprzedawcy Rezerwowego:

 

Inne sprawy związane z realizacją umowy

Formularz kontaktu

Klienci posiadający umowę sprzedaży energii elektrycznej, poszukujący kontaktu w sprawach technicznych proszeni są o kontakt z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.