Jesteś tutaj: Strona głównaOfertaDla firmyKrajowa ∙ PGE eFaktura

PGE eFaktura

Chcielibyśmy zaproponować Ci zmianę formy otrzymywania rozliczeń na wygodniejszą, szybszą i bardziej nowoczesną. Poznaj zalety usługi PGE eFaktura i zastanów się, czy nie będzie lepiej z niej skorzystać. Warto zadbać nie tylko o swoją wygodę, ale również o środowisko.

Już dziś uruchom usługę PGE eFaktura i otrzymuj fakturę za energię na swój adres mailowy.

Zobacz, jakie korzyści da Ci faktura elektroniczna:

Oszczędność czasu

Faktura trafia do Ciebie w momencie wystawienia – nie musisz czekać na przesyłkę, nie musisz chodzić do banku lub na pocztę i wypełniać druków polecenia przelewu. Wszystko robisz jednym kliknięciem na swoim komputerze, bez wychodzenia z domu, w dowolnym, dogodnym dla siebie momencie.

Stały dostęp

Twoja PGE eFaktura jest stale dostępna po zalogowaniu się w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK www.ebok.gkpge.pl – nie musisz przechowywać stosu dokumentów i pamiętać, gdzie są: w każdej chwili możesz sprawdzić fakturę z przeszłości.

Kontrola płatności

PGE eFaktura umożliwia Ci stałą kontrolę nad swoimi rachunkami, ponieważ umożliwia otrzymywanie powiadomień o zbliżającym się terminie płatności oraz o braku terminowej wpłaty.

Bezpieczeństwo

Faktury elektroniczne w systemach internetowych są chronione wybranym przez Ciebie hasłem. Dzięki temu nie musisz się obawiać, że Twoje dokumenty trafią w niepowołane ręce.

Troska o środowisko

Pomyśl: do wyprodukowania wysyłanych corocznie w Polsce ponad półtora miliarda faktur potrzebne jest aż 255 tysięcy drzew. Oznacza to, że na wysyłane pocztą dokumenty wycina się prawie 700 drzew dziennie! Zmieńmy to razem!

Aktywowanie usługi PGE eFaktura jest naprawdę proste - możesz to zrobić w wybrany przez siebie sposób:

  • Założyć konto w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK www.ebok.gkpge.pl i uruchomić usługę wyrażając zgodę w zakładce Ustawienia -> Moje zgody
  • Uruchomić usługę PGE eFaktura  na stronie www.bm.pl/e-faktura/pge
  • Zeskanować uzupełniony Formularz wyrażenia/odwołania*zgody na wystawienie i udostępnienie usługi PGE eFaktura, a następnie przesłać go na adres e-mail: serwis@gkpge.pl. W razie pytań prosimy o kontakt z PGE Contact Center (+48) 422 222 222
  • Przesłać wypełniony Formularz  wyrażenia/odwołania*zgody na wystawianie i udostępnianie usługi PGE eFaktura na adres: PGE Obrót S.A., ul. 8 Marca 6, 35-959 Rzeszów
  • Złożyć wypełniony Formularz wyrażenia/odwołania*zgody na wystawianie i udostępnianie usługi PGE eFaktura w dowolnym Biurze Obsługi Klienta PGE Obrót S.A. http://www.gkpge.pl/oferta/strefa-klienta