Jesteś tutaj: Kariera ∙ Aktualne oferty

Aktualne oferty

Specjalista ds. Microsoft i Wirtualizacja

Spółka: PGE Systemy Miejsce pracy: Lokalizacje PGE Systemy S.A. Nr ref.: GKPGE/SYS/65/2016

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Realizacja działań eksploatacyjnych i implementacyjnych w zakresie środowisk serwerowych x86 (systemy operacyjne rodziny Microsoft Windows Server) administrowanych w ramach CUW ICT dla spółek Grupy Kapitałowej
  • Wsparcie w realizacji działań eksploatacyjnych  i implementacyjnych w zakresie platform wirtualizacyjnych Vmware i Hyper-V administrowanych, środowisk bazodanowych MS-SQL w ramach CUW ICT dla spółek Grupy Kapitałowej
  • Obsługa zgłoszeń i zdarzeń dotyczących środowisk serwerowych x86 (systemy operacyjne rodziny Microsoft Windows Server), platform wirtualizacyjnych, VMware i Hyper-V, środowisk bazodanowych MS-SQL
  • Bieżące monitorowanie i reagowanie na zmiany stanu infrastruktury ICT w szczególności w zakresie środowisk serwerowych x86 (systemy operacyjne rodziny Microsoft Windows Server), platform wirtualizacyjnych VMware i Hyper-V, środowisk bazodanowych MS-SQL

Profil idealnego kandydata:

  • Wyższe wykształcenie informatyczne
  • Min. 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie administrowania środowisk serwerowych x86 (systemy operacyjne rodziny Microsoft Windows Server)
  • Min. 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie administrowania platformami wirtualizacyjnymi VMware i Hyper-V
  • Min. 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie administrowania środowiskiem bazodanowym MS-SQL
  • Praktyczna znajomość wiodących rozwiązań informatycznych zakresu infrastruktury serwerowej x86
  • Udokumentowane (np. poprzez posiadane listy referencyjne lub certyfikaty) umiejętności w zakresie

- konfiguracji i zarządzania rozwiązaniami serwerowymi x86

- administrowania serwerami rodziny Microsoft Windows Server

  • Umiejętności analityczne
  • Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej, również w środowisku rozproszonym
  • Język angielski na poziomie komunikacyjnym
  • Dodatkowymi atutami będą:

  • Doświadczenie w dużej rozproszonej organizacjach (pow. 1000 pracowników)
  • Udokumentowane (np. poprzez posiadane listy referencyjne lub certyfikaty) umiejętności w zakresie:

- administrowania środowisk serwerowych x86 (systemy operacyjne rodziny Microsoft Windows Server)

- administrowania platformami wirtualizacyjnymi VMware i Hyper-V

- administrowania środowiskiem bazodanowym MS-SQL

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzanie wiedzy
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych

Programista ABAP Workflow

Spółka: PGE Systemy Miejsce pracy: Warszawa/ Łódź / Lublin Nr ref.: GKPGE/SYS/67/2016

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Udział w projektach oraz utrzymaniu systemów SAP w szczególności wykorzystujących SAP Workflow
  • Zbieranie oraz analiza wymagań klienta
  • Programowanie modyfikacji i rozszerzeń w języku ABAP oraz w SAP Workflow
  • Tworzenie i testowanie oprogramowania oraz pomoc przy projektowaniu
  • Opracowanie dokumentacji projektowej
  • Przygotowanie i prowadzenie szkoleń dla użytkowników systemu
  • Opracowanie specyfikacji technicznej
  • Prowadzenie dokumentacji Systemu w powierzonym zakresie
  • Współpraca z firmami trzecimi w zakresie wprowadzania zmian, oraz administratorami i użytkownikami systemu w ramach służb wsparcia eksploatacji
  • Rozwiązywanie problemów eksploatacyjnych

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub technicznym
  • Umiejętność programowania w języku ABAP potwierdzona min. 3 letnim doświadczeniem (mile widziany certyfikat)
  • Znajomość rozwiązań opartych o platformę SAP NetWeaver
  • Preferowana znajomość zagadnień SAP Workflow
  • Znajomość zagadnień bazodanowych i umiejętność programowania w SQL
  • Znajomość języka angielskiego w zakresie umożliwiającym współpracę z serwisem producenta
  • Gotowość do uczenia się i stałego podnoszenia kwalifikacji
  • Zdolność analitycznego myślenia

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzanie wiedzy
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych

Specjalista ds. sieci LAN WAN FW (Lublin)

Spółka: PGE Systemy Miejsce pracy: Lublin Nr ref.: GKPGE/SYS/68/2016

Miejsce pracy: lokalizacje PGE Systemy S.A. (preferowany Lublin)

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Realizacja działań eksploatacyjnych i implementacyjnych w zakresie sieci LAN/WAN oraz styku sieci LAN/Internet administrowanych w ramach CUW ICT dla spółek Grupy Kapitałowej (obszar domyślny: PGED/O oraz EC Lublin)
  • Obsługa zgłoszeń i zdarzeń dotyczących usterek sieci LANWAN oraz styku sieci LAN/Internet
  • Bieżący monitoring infrastruktury sieciowej

Profil idealnego kandydata:

  • Wyższe wykształcenie informatyczne
  • Min. 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie administrowania sieciami informatycznymi
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w dużej rozproszonej organizacjach (pow. 1000 pracowników)
  • Praktyczna znajomość wiodących rozwiązań informatycznych z zakresu infrastruktury sieciowej (Cisco, Juniper, PaloAlto)
  • Udokumentowane (np. poprzez posiadane listy referencyjne lub certyfikaty) umiejętności w zakresie:

- konfiguracji i zarządzania sieciami komputerowymi (w szczególności rozwiązaniami firmy Cisco)

- administrowania serwerami Windows i/lub Linux

  • Umiejętności analityczne
  • Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej, również w środowisku rozproszonym
  • Język angielski na poziomie komunikacyjnym

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzanie wiedzy
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych

Koordynator Projektów

w Departamencie Inwestycji

Spółka: PGE SA Miejsce pracy: Warszawa Nr ref.: DI/1/2017

Jednym z podstawowych zadań Departamentu Inwestycji PGE jest monitorowanie postępów w przygotowaniu i realizacji dużych projektów inwestycyjnych prowadzonych w Grupie Kapitałowej PGE. Działania te nie ograniczają się do prostego zbierania informacji, ale polegają również na merytorycznym wspieraniu Zespołów Projektowych oraz zapewnieniu dwustronnych relacji pomiędzy Centralą Grupy Kapitałowej PGE a monitorowanymi inwestycjami.

Dla wzmocnienia kompetencyjnego realizującego to zadanie zespołu poszukujemy kandydata na stanowisko Koordynatora Projektów.

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Monitorowanie postępu projektów inwestycji strategicznych Grupy Kapitałowej PGE, głównie projektów o statusie Megainwestycji
  • Udział w pracach Komitetów Sterujących projektów inwestycyjnych
  • Przygotowywanie raportów okresowych z przebiegu realizacji projektów
  • Wspieranie prac analitycznych prowadzonych w Departamencie Inwestycji i Departamencie Strategii PGE dotyczących wszystkich aspektów wykonalności (ekonomicznych, prawnych, technicznych oraz finansowych) już realizowanych i planowanych projektów inwestycyjnych
  • Doskonalenie wiedzy w zakresie koniecznym dla skutecznego wypełniania obowiązków, w tym:

- prowadzenia projektów inwestycyjnych we wszystkich ich fazach;

- wszelkich aspektów biznesowych, prawnych i technologicznych prowadzonych w GK PGE strategicznych projektów inwestycyjnych;

- zarządzania projektami;

- szeroko rozumianych technologii energetycznych;

- zasad funkcjonowania PGE oraz innych spółek z GK PGE.

  • Udzielanie konsultacji w zakresie własnych kompetencji innym osobom z Departamentu Inwestycji i innych jednostek organizacyjnych PGE.

Profil kandydata:

  • Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane o kierunku energetycznym
  • Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków
  • Doskonała znajomość podstawowych technologii energetycznych i modeli biznesowych oraz zrozumienie trendów rozwojowych w tym obszarze
  • Znajomość metodyk zarządzania złożonymi projektami i wspierających narzędzi informatycznych
  • Znajomość rachunku efektywności inwestycji, umiejętność posługiwania się modelami matematycznymi inwestycji
  • Znajomość zasad tworzenia i realizacji umów wykonawczych stosowanych w energetyce
  • Biegłe posługiwanie się narzędziami informatycznymi, w tym pakietem MS Office
  • Silna motywacja i orientacja na realizację celów strategicznych firmy
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Sprawność komunikacyjna, umiejętności przygotowywania pism i prezentacji

Mile widziane:

  • Dodatkowe wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym, MBA lub podobnym
  • Kilkuletnie doświadczenie przy energetycznych projektach inwestycyjnych, praca na budowach energetycznych lub w eksploatacji, w środowisku międzynarodowym
  • Znajomość metod finansowania inwestycji (praca przy projektach realizowanych w modelu Project Finance)

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Zatrudnienie w renomowanej polskiej spółce
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznym zespole
  • Możliwości rozwoju zawodowego
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych

Ekspert ds. Projektów Ciepłowniczych

Spółka: PGE SA Miejsce pracy: Cała Polska Nr ref.: DRPS/01/2017

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Identyfikacja obiektów wytwarzających energię cieplną (do 50 MWt) na terenie całego kraju
  • Współpraca przy przeprowadzaniu audytów, ekspertyz i oceny stanu technicznego obiektów ciepłowniczych
  • Współpraca przy przygotowywaniu kosztorysów modernizacji układów ciepłowniczych
  • Opracowywanie koncepcji przejęcia w użytkowanie źródeł wytwarzających energię cieplną oraz sieci ciepłowniczych
  • Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjacje z właścicielami obiektów: Jednostkami Samorządów Terytorialnych, przedsiębiorstwami przemysłowymi lub spółkami ciepłowniczymi
  • Kontakty z podwykonawcami i dostawcami w zakresie realizowanych projektów
  • Prowadzenie doradztwa handlowego i technicznego dla jednostek publicznych oraz prywatnych w zakresie modernizacji źródeł ciepła i sieci ciepłowniczych oraz zarządzania nimi

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, preferowane branżowe z zakresu ciepłownictwa
  • Znajomość branży ciepłowniczej, szczególnie zagadnień związanych z modernizacjami i zarządzaniem źródłami ciepła o mocy do 50 MWt
  • Minimum 2 lata doświadczenia handlowego w zakresie projektów ciepłowniczych
  • Umiejętność analizowania kosztorysów / kalkulacji cenowych
  • Umiejętność prowadzenia finalnych negocjacji z klientem - zarówno biznesowym, jak i samorządowym, w zakresie przejmowania w użytkowanie układów wytwarzających i przesyłających energię cieplną
  • Doświadczenie w zarządzaniu obiektami wytwarzającymi i przesyłającymi ciepło
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych mile wdziane
  • Komunikatywność
  • Kreatywność
  • Wysoka kultura osobista
  • Duża motywacja do działania

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Ciekawą pracę w branży energetycznej
  • Elastyczną formę zatrudnienia
  • Wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i doświadczenia kandydata
  • Pracę w dynamicznym zespole
  • Bardzo duże możliwości rozwoju zawodowego
  • Wsparcie rozwoju zawodowego i możliwość uczestnictwa w szkoleniach 

Referent w Biurze Obsługi w Kanałach Zdalnych CC

Spółka: PGE OBRÓT SA Miejsce pracy: Łódź Nr ref.: PGEOB/1/2017

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • zarządzanie systemem Contact Centre
  • tworzenie narzędzi wspomagających obsługę teleinformatyczną w Contact Centre
  • tworzenie prognoz w oparciu o trendy połączeń
  • budowanie narzędzi do grafikowania, tworzenia statystyk czasu pracy i rankingów konsultantów
  • wykonywanie cyklicznych czynności  administracyjnych w modułach systemów Contact Center
  • budowa i rozwój narzędzi operacyjnych w MS Access i MS Excel
  • analiza  raportów i wskaźników operacyjnych
  • budowanie zapytań do baz danych
  • dbanie o wizerunek firmy

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów (preferowane: ekonomia, statystyka, matematyka, informatyka)
  • zaawansowana znajomość pakietu MS Office (w szczególności Microsoft Excel, Microsoft Access
  • znajomość języka SQL oraz podstaw administrowania bazami danych MSSQL Server
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz w pracy z bazami danych
  • łatwość uczenia się
  • umiejętność pracy w zespole i dobra komunikacja interpersonalna
  • dokładność, systematyczność i terminowość
  • wytrwałość w dążeniu do celu
  • sprawna organizacja pracy własnej

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • uczestnictwo w dynamicznym rozwoju firmy
  • ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę

 

Specjalista ds. data mining

w Biurze Analiz Ekonomicznych

Spółka: PGE SA Miejsce pracy: Warszawa Nr ref.: DS/1/2017

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Budowa, rozwój oraz utrzymywanie narzędzi informatycznych wspierających prace analityczne:

- aplikacje analityczne w ramach funkcjonujących modeli numerycznych, w tym graficznych interfejsów użytkownika

- środowisko do wizualizacji wyników modeli

- skrypty do automatycznego aktualizowania danych w bazach

- interfejsy wymiany danych pomiędzy bazami danych a modelami numerycznymi

  • Dostarczanie i przetwarzanie danych służących podejmowaniu istotnych decyzji biznesowych w Grupie Kapitałowej PGE
  • Wsparcie analityczne dla podejmowania decyzji biznesowych w obszarze:

- wytwarzania konwencjonalnego i niekonwencjonalnego energii elektrycznej i ciepła

- obrotu hurtowego energią elektryczną, węglem, gazem i prawami majątkowym

- sprzedaży detalicznej energii elektrycznej

- regulacyjnych usług systemowych

  • Wsparcie analityczne działalności operacyjnej, planistycznej, inwestycyjnej oraz strategicznej Grupy Kapitałowej PGE

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe preferowane informatyczne lub ścisłe z elementami statystyki i ekonometrii
  • Co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowiskach specjalistycznych obejmujących przetwarzanie dużej ilości danych
  • Doświadczenie we wdrażaniu aplikacji implementujących rozwiązania analityczne
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Znajomość Microsoft Visual Basic for Applications – zaawansowana umiejętność pracy z językiem programowania MS VBA, znajomość modelu obiektowego MS Excel
  • Zaawansowana znajomość języka MS SQL
  • Znajomość co najmniej jednego języka programowania (R, C#, Python)
  • Wysokie umiejętności analityczne i koncepcyjne pracy nad złożonymi zagadnieniami
  • Asertywność i odporność na stres

 

 

 

 

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Ciekawą pracę w dynamicznym zespole i miłej atmosferze
  • Szerokie możliwości wsparcia rozwoju zawodowego

Główny Specjalista/ optymalizacja

w Biurze Analiz Ekonomicznych

Spółka: PGE SA Miejsce pracy: Warszawa Nr ref.: DS/2/2017

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Odpowiedzialność w zakresie dostarczania narzędzi analitycznych z obszaru optymalizacji matematycznej
  • Wsparcie analityczne dla podejmowania decyzji biznesowych w obszarze

- wytwarzania konwencjonalnego i niekonwencjonalnego energii elektrycznej i ciepła

- obrotu hurtowego energią elektryczną, węglem, gazem i prawami majątkowymi

- sprzedaży detalicznej energii elektrycznej

- regulacyjnych usług systemowych

  • Wsparcie analityczne działalności operacyjnej, planistycznej, inwestycyjnej oraz strategicznej Grupy Kapitałowej PGE
  • Rozwiązywanie problemów optymalizacji matematycznej (badania operacyjne)
  • Wdrażanie aplikacji implementujących rozwiązania analityczne

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane ścisłe z elementami statystyki i ekonometrii
  • Co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowiskach specjalistycznych obejmujących optymalizację matematyczną
  • Znajomość funkcjonowania rynków energii elektrycznej i produktów powiązanych w Polsce 
  • i Unii Europejskiej
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Znajomość Microsoft Visual Basic for Applications – zaawansowana umiejętność pracy z językiem programowania MS VBA, znajomość modelu obiektowego MS Excel
  • Zaawansowana znajomość języka MS SQL
  • Znajomość co najmniej jednego języka programowania służącego do optymalizacji matematycznej (GAMS, AIMMS, GUROBI, CPLEX)
  • Wysokie umiejętności analityczne i koncepcyjne pracy nad złożonymi zagadnieniami optymalizacyjnymi
  • Asertywność i odporność na stres

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Ciekawą pracę w dynamicznym zespole i miłej atmosferze
  • Szerokie możliwości wsparcia rozwoju zawodowego

Specjalista ds. Rozliczeń i Kontrolingu

Spółka: PGE Systemy Miejsce pracy: Warszawa Nr ref.: GKPGE/SYS/8/2017

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Wycena usług informatycznych zgodnie z obowiązującym modelem rozliczeń w GK PGE
  • Prowadzenie miesięcznych rozliczeń usług informatycznych i raportowanie wykonania na potrzeby wewnętrzne PGE Systemy oraz Spółek GK PGE
  • Przygotowanie planów finansowych w obszarze kosztów, nakładów inwestycyjnych i przychodów,
  • Przygotowanie raportów z wykonania planów finansowych na potrzeby Dyrektorów jednostek organizacyjnych i Zarządu
  • Współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za relacje z klientami i prowadzenie projektów w zakresie przygotowania ofert na usługi
  • Weryfikacja pod kątem finansowym materiałów, dotyczących projektów inwestycyjnych (poprawność przygotowanych informacji i ustalanie sposobu rozliczania)
  • Realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego

Profil idealnego kandydata:

  • Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym
  • Minimum 3-4 lata doświadczenia w obszarze kontrolingu Spółek z branży IT
  • Doświadczenie w budowaniu modeli finansowych (projekcje finansowe wyników przedsiębiorstwa, analizy rentowności, analizy finansowe uzasadniające przedsięwzięcia inwestycyjne)
  • Doświadczenie w praktycznym zastosowaniu metody Activity Based Costing
  • Znajomości polskich i międzynarodowych standardów rachunkowości
  • Rozumienie powiązań między biznesowymi uwarunkowaniami a wynikami finansowymi
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
  • Biegłe posługiwanie się MS Excel i innymi narzędziami MS Office
  • Doświadczenie pracy w środowisku SAP
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzanie wiedzy
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych