Jesteś tutaj: CSR ∙ Odpowiedzialny sprzedawca

Odpowiedzialny sprzedawca

W biznesie stawiamy na innowacyjność i rozwój nowych rozwiązań technologicznych. Nie zapominamy przy tym o utrzymaniu tradycyjnych form wytwarzania energii, które zapewniają stabilność dostaw dla naszych klientów.

Jako odpowiedzialny sprzedawca chcemy na każdym etapie naszej działalności rozumieć potrzeby klientów i stale poprawiać jakość ich obsługi. Zapewniając naszym klientom dostęp do specjalistycznej wiedzy, edukujemy na temat sposobów oszczędzania energii w gospodarstwach domowych.

Z myślą o klientach

Stale pracujemy nad zapewnieniem niezawodności dostaw, m.in. poprzez inwestycje w obszarze dystrybucji energii. Kluczowym dla nas wskaźnikiem jest obniżenie wskaźnika przerw w dostawach energii (SAIDI). Do 2020 roku zamierzamy zredukować ten wskaźnik o 50%, czyli do 265 minut.

Podnoszenie jakości obsługi klientów to jeden z filarów naszej strategii biznesowej. Aby lepiej zrozumieć  potrzeby odbiorców, prowadzimy cykliczne badania satysfakcji oraz wykorzystujemy różnorodne kanały komunikacji. To pomaga nam nieustannie podnosić standardy obsługi i budować pozytywne relacje z klientami.

Podnoszenie świadomości

Nasze programy edukacyjne skierowane do klientów dotyczą głównie oszczędnego i bezpiecznego korzystania z prądu w gospodarstwach domowych. Zależy nam również na budowaniu świadomości wśród klientów biznesowych.

Praktyczne poradniki z cyklu „Edukacja z PGE” dostępne są na naszym kanale YouTube.

Razem z innymi największymi podmiotami z branży energetycznej, wspieramy kampanię „Sprawdź, kto sprzedaje Ci energię!” realizowaną przez Towarzystwo Obrotu Energią pod patronatem Urzędu Regulacji Energetyki. Głównym celem kampanii jest propagowanie wiedzy o rynku poprzez podnoszenie świadomości o działaniach firm stosujących nieuczciwe praktyki rynkowe, szczególnie wśród osób starszych. Zachęcamy do lektury Poradnika Świadomego Klienta, który dostępny jest na stronach Towarzystwa Obrotu Energią oraz PGE Obrót SA.