Jesteś tutaj: CSRAktualności ∙ PGE stawia na nowoczesne rozwiązania dla swoich klientów

Aktualności

powrót

PGE stawia na nowoczesne rozwiązania dla swoich klientów

22.09.2016

PGE Obrót chce oszczędzać czas swoich klientów, dlatego zachęca ich do założenia konta w PGE eBOK. Zakładając takie konto można wygrać wymarzony dzień, który zorganizuje PGE.

Czy wiesz jak dużo czasu spędza się w kolejkach? To średnio 1 dzień rocznie. Dlaczego więc nie ułatwić sobie życia i realizować formalności z domowego zacisza, w dogodnym dla siebie czasie? Z PGE jest to możliwe. Przy okazji można wygrać cenne nagrody, a nawet przeżyć swój wymarzony dzień!

Zaoszczędź swój czas i wygraj wymarzony dzień

Klienci PGE, którzy cenią czas i wygodę, mają szansę zrealizować swój wymarzony dzień. Wystarczy założyć konto w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK, aktywować usługę PGE eFaktura, a także opisać swój wymarzony dzień, zaoszczędzony dzięki PGE. Co miesiąc PGE wraz ze sponsorem nagród, firmą PayU, zrealizuje wymarzony dzień dla 2 osób, a także przekaże 40 cennych nagród RTV/AGD. Konkurs potrwa do końca roku. 

Prosty i bezpieczny system PGE eBOK

Konto w PGE eBOK (www.ebok.gkpge.pl) pozwala klientowi PGE w dogodnym dla niego miejscu i czasie zweryfikować stan rozliczenia energii elektrycznej, sprawdzić aktualne saldo, wskazania licznika, a także przedłużyć lub wybrać nową ofertę. Ułatwieniem, szczególnie dla osób starszych, jest możliwość udostępniania konta innym osobom, poprzez zapraszanie zaufanych osób do zarządzania nim. W elektronicznym Biurze Obsługi Klienta można również aktywować usługę elektronicznej faktury (PGE eFaktura), i otrzymywać fakturę za energię na swój adres e-mail.

Płatności elektroniczne

W ramach eBOK, PGE oferuje również wygodne płatności elektroniczne. Dzięki współpracy z PayU regulowanie rachunków za energię jest wyjątkowo proste. Usługa dostarczana przez PayU dla klientów PGE polega na przyjmowaniu i przekazywaniu wpłat bezpośrednio na indywidualne numery rachunków bankowych, dzięki czemu gwarantuje bezpieczne i bezbłędne opłacenie każdej należności. Jest to na tyle wygodna płatność, że pozytywnie wpływa także na terminowość dokonywania opłat. PayU jest partnerem konkursu „Oszczędź sobie energii”, a także sponsorem nagród w konkursie.

Jak wykorzystać zaoszczędzony czas?

PGE prezentuje również w jaki sposób można wykorzystać zaoszczędzony czasu. Pod Biurami Obsługi Klienta, w 37 polskich miastach, zostaną zorganizowane „strefy komfortu”, gdzie Klienci PGE odpoczywając na wygodnych sofach, dowiedzą się o korzyściach wynikających z korzystania z PGE eBOK oraz PGE eFaktury.

O kampanii

Kampania zdalnych kanałów obsługi i sprzedaży ma na celu zachęcenie klientów PGE do korzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta PGE eBOK, a także PGE eFaktury (faktury w formie elektronicznej). Będzie realizowana przez 4 miesiące poprzez kampanię on-linie, działania eventowe oraz ambient. Na potrzeby kampanii została przygotowana stron www.oszczedzsobieenergii.pl, na której można odnaleźć m.in. regulamin konkursu. Za kreację i przygotowanie materiałów do kampanii online odpowiada agencja K2, za działania eventowe agencja ElPadre, za działania ambientowe oraz kampanię internetową ZenithOptimedia Group.

Dbałość o ciągłe podnoszenie jakości obsługi klienta, zapewnianie nowoczesnych usług oraz bezpieczeństwa dostaw energii elektrycznej są jednymi z kluczowych kierunków rozwoju wskazanych w zaktualizowanej strategii biznesowej Grupy PGE w perspektywie 2020 roku. Kampania „Oszczędź sobie energii” jest wyrazem odpowiedzialności społecznej firmy PGE. Klienci spółki mogą zaoszczędzić swój czas korzystając z PGE eBOK, a dzięki usłudze PGE eFaktura wspólnie z PGE przyczyniają się do zmniejszenia oddziaływania firmy na środowisko.